اقتصادی

زنجیره ارزش فولاد اکسین خوزستان با طرح فولادسازی تکمیل می‌شود

نازک نارنجی/ خوزستان نماینده مردم اهواز و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین برای استان خوزستان و تکمیل زنجیره ارزش آن بسیار حائز اهمیت است و ما در مجلس قصد داریم آن را به گونه ای اجرا کنیم. در اسرع وقت.

سید کریم حسینی در بازدید از نمایشگاه 1400 فولاد کیش و غرفه فولاد اکسین اظهار داشت: استان خوزستان دارای ظرفیت های متنوعی در حوزه صنعت است و علاوه بر اینکه اولین استان کشور در صنعت نفت است، بیشترین ذخایر نفتی و نفتی را نیز دارد. بیشترین تولید نفت

وی با اشاره به وضعیت خوزستان در حوزه صنعت، افزود: خوزستان یکی از استان‌هایی است که قطب فولاد کشور است و سال‌ها است که صنعت فولاد در استان خوزستان توسعه یافته است و هم‌اکنون خوزستان یکی از استان‌های فولاد و فولاد است. زنجیره در کشور نقش بسیار موثری دارد.

به گزارش نازک نارنجی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زنجیره فولاد در استان خوزستان، شرکت فولاد اکسین به دلیل نوپا بودن، تولیدات منحصر به فرد و سود خوب، تولیدات به موقع در کشور دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: این شرکت یکی از شرکت های تاثیرگذار و شناخته شده در صنعت فولاد است. امروز ما در خوزستان به دنبال رشد این شرکت و موفقیت صنعت فولاد هستیم چرا که شرکت فولاد اکسین نقش بسیار موثری در ایجاد فرصت های شغلی، ایفای مسئولیت های اجتماعی و تربیت مدیران خوب و موفق داشته است. دهه

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم. بویژه از طریق مجلس و اختیارات نمایندگان و ارتباط معاونین با وزارتخانه ها و مراکز تصمیم گیری ذیربط. همه ما به دنبال فولاد اکسین هستیم تا زنده بمانیم و موفق شویم.

وی با اشاره به گزارش مدیرعامل اکسین استیل از روندهای این شرکت در سال جاری، گفت: طبق گزارشی که از مدیرعامل دریافت کردیم، این شرکت در تولید فروش و سودآوری پیش‌بینی‌شده به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و دوگانگی انتظار دارد دستاوردهایی در سال جاری داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: با توجه به توان بازاریابی و ظرفیتی که فولاد اکسین خوزستان دارد باید با ایجاد بستر مناسب به توسعه آن کمک کنیم. در مذاکراتی که با وزرای ذیربط داشتیم در خصوص پروژه فولادسازی در کنار فولاد اکسین، خوشبختانه طبق گزارش مدیرعامل این شرکت، دو مناقصه به اتمام رسید و سال گذشته پیگیری و به توافقات اولیه رسیدیم. ما آن را دیدیم.

حسینی ابراز امیدواری کرد: پروژه فولاد اکسین برای افزایش پویایی و ظرفیت های موجود صنعت فولاد هر چه سریعتر اجرایی شود و با توجه به فرصت های شغلی جدید در استان استعدادهای بیشتری پیدا کند. استفاده شده.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: به دنبال این هستیم و تلاش می کنیم امسال پروژه فولاد اکسین به نتیجه نهایی برسیم. در پیگیری های انجام شده توسط مدیریت فولاد اکسین و نظر سهامداران این شرکت باید قانع کننده تر باشد چرا که این خواسته همه نمایندگان اهواز است و باید هر چه سریعتر محقق شود.

وی تاکید کرد: تکمیل زنجیره ارزش فولاد اکسین بر اساس طرح فولادسازی آن است که باید در کنار آن انجام شود. از این رو به دنبال حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس استان خوزستان با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت اقتصاد و دارایی هستیم و برای آن بازدید و برنامه هایی داریم. سفر، از جمله بازدید از شرکت فولاد اکسین. و این ظرفیت و برنامه آهن سازی است که در برنامه داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا