اقتصادی

فروش لباس تاناکورا ممنوع! – نازک نارنجی

یکی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تاکید کرد: فروش پوشاک تاناکورا به دلیل مسائل بهداشتی و قاچاق این نوع پوشاک ممنوع است و در صورت تماس با این نوع پوشاک قابل پلمب هستند.

مجید افتخاری در گفت وگو با نازک نارنجی، با تاکید بر اینکه فروش پوشاک تاناکورا در کشور به طور کلی ممنوع است و اتحادیه در هر جایی که در این نوع فروشگاه ها یافت می شود، آن را آنلاین می کند.

وی با بیان اینکه شنیده ها حکایت از ورود اقلام تاناکورا به برخی استان ها از جمله سیستان و بلوچستان و سنندج دارد، تصریح کرد: در مجموع اقلام تاناکورا استقبال چندانی ندارد.

یکی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در پاسخ به سوالی در مورد برند خارجی پوشاک تاناکورا گفت: این اقلام قطعاً از طریق شبکه های زیرزمینی غیرقانونی قاچاق و به فروش می رسد.

وی گفت: البته پوشاک خارجی را می توان به کشورهای دیگر اهدا کرد. به طوری که می توان لباس ها را به کشور ثالث اهدا کرد اما لباس های برند از آنها جدا شده و فروخته می شود.

افتخاری با بیان اینکه تعداد فروشگاه های تاناکورا در کشور کم است، ادامه داد: اکثر این واحدها چندین بار مورد ضرب و شتم و پلمپ قرار گرفته اند و حتی قول داده اند که به فعالیت خود ادامه دهند. اما اتحادیه همچنان با دیدن آنها با آنها روبرو می شود.

به گفته وی، دلیل ممنوعیت فروش پوشاک تاناکورا مسائل بهداشتی و قاچاق این نوع پوشاک است. از آنجایی که این لباس ها استاندارد نیستند، نمی توان وضعیت آنها را کنترل کرد و می تواند منجر به آسیب جسمی شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا