عمومی

راهنمای انتخاب راه بند اتوماتیک

در هنگام خرید راهبند با توجه به محیط نصب باید به سمت چپ و یا راست بودن راهبند توجه کنید تا به دردسر نیفتید.البته در بعضی از انواع راهبند میتوان چپ و راست بودن را تنظیم نمود. این نوع راهبند ها با کاربرد امنیتی به منظور منهدم کردن لاستیک خودروهای سبک و سنگین طراحی شده اند با قابلیت باز دارنده. برای بکارگیری مراکز نظامی، تجاری اداری و مسکونی دارای حساسیت امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند بی اف تی مدل مووی بر خلاف بیشتر راهبندهای الکترومکانیکی که ترددی محدود دارند، نه تنها ترددی نامحدود را ارائه می دهد، بلکه با استفاده از فنر بالانس، تعادلی بر روی بازو ایجاد می کند و باعث عملکرد بدون تنش بازو می شود.

حتی در هنگام عبور از شهرها و در زمان پرداخت عوارض هم با آن­ها برخورد داریم، این راه بند اتوماتیک که به طور افقی به یک پایه متصل می­باشند، حدود یک متر از زمین فاصله دارند. از راهبندها در مکان­های عمومی شلوغ برای نظم دادن و کنترل سرعت وسایل نقلیه استفاده می­شود که در صورت هرگونه مشکلی حتما باید تعمیر شود و در صورت غفلت می تواند آسیب های جبران ناپزیری وارد کند.

راهبند دروازه ای را می توانیم یکی از پر مصرف ترین راهبند های موجود در رابطه با پارک خودرو و یا محدوده ای خاص بنامیم. این راهبند ها دقیقا مشابه راهبندهای اهرمی هستند، با این تفاوت که بجای به سمت بالا باز شدن به سمت داخل و یا بیرون باز و بسته می شوند، یعنی با به سمت داخل یا بیرون حرکت کردن مسیر باز شده و وقتی به جای خود باز می گردد، مسیر را خواهد بست.

اخبار راهبند

بوم یا همان بازوی راهبند اهرمی است که مانع عبور خودروها میشود و در اشکال مختلفی مانند استوانه ای ویا مکعب مستعطیل وجود دارد.جنس بوم راهبند معمولا از آلیاژ آلمینیوم است تا سبک باشد.اندازه بوم نسبت به قدرت متور راهبند،۴ ،۶، ۸، ویا ۱۲ متر میباشد.

لازم به ذکر است موارد بیان شده در فوق درخصوص کاربرد لوپ دتکتور برای کنترل حرکت راهبند، در مورد سایر درب های اتوماتیک مانند درب های پارکینگ لولایی و ریلی (کشویی) و بولارد (راهبند ستونی) نیز قابل اجرا می باشد و میتوانند برای خروج از این وسیله استفاده کنند تا در هزینه ها صرفه جویی شود.از این دستگاه بیشتر برای کنترل راهبند اتوماتیک پارکینگ استفاده میشود. ولتاژ تغذیه موتور در راهبند الکترومکانیک ۲۲۰ ولت متناوب و یا ۲۴ ولت مستقیم می باشد.

نصب سیستم های کنترل تردد مانند دوربین پلاک خوان و اثر انگشت و یا تگ های RFID و غیره قابل اجرا می باشند. راه بندهای ستونی به صورت استوانه هایی هستند که داخل زمین قرار میگیرند و با خارج شدن از سطح زمین مسیر تردد را مسدود می نمایند که البته گرانترین نوع هستند و لیکن به فراخور عوامل محیطی و یا معماری هر مکان مورد استفاده قرار میگیرند.

راه بند اهرمی معمول ترین و متداول ترین و همچنین ارزانترین نوع راهبند می باشد و به این ترتیب عمل می کند که یک دکل به ارتفاع تقریبی یک متر به روی زمین به صورت قائم نصب شده و یک اهرم به طولهای گوناگون مثلاً از دو متر تا هشت متر مسیر عبور خودروها را محدود می کند.

با توجه به اینکه مشتریان به صورت دقیق از اطلاعات فنی این محصول آگاه نیستند ، با مشاوره کارشناسان شرکت سما الکترونیکمیتوانند بهترین انتخاب را بر حسب نیاز خود داشته باشند. راهبند ها از لحاظ سیتم محرکه نیز به دو گروه الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک تقسیم می شوند . راهبندهای الکترومکانیک تردد کمتر و قیمت پایین تری نسبت به راهبندهای الکتروهیدرولیک دارند.

درب اتوماتیک کرکره ای

در مورد قیمت راهبند نمی توان به سادگی اظهار نظر کرد، علت این است که این محصول خود دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد، برخی بسیار بزرگ و پیچیده بوده، برخی دارای اندازه کوچک و ساده می باشند، برخی از تکنولوژی بهره برده، برخی دستی و بسیار ساده و کوچک می باشند. برای نصب این راهبند معمولا ابتدا ستونی به ارتفاع یک متر نصب می نمایند، و سپس به آن یک میله متصل می سازند که بصورت اهرم به طول 2 تا 8 متر بالا و پایین رفته و مسیر تردد (بخصوص خودروها) را مسدود خواهد نمود.

بله ما تعداد زیادی راهبند آکاردئونی فلزی داریم که در انبار موجود می باشد. یکی از بهترین نوع راهبند آکاردئونی نوع پوشش دار آن است که از فولاد بسیار با کیفیت ساخته شده و برای استفاده در محیط های دارای میزان خشونت زیاد بسیار مناسب است. هر یک از این موانع می توانند تا 4 متر طول داشته و در فاصله زمانی ای کوتاه مسیر طولانی ای را پوشش دهند. این موانع تا حداکثر ممکن فاصله خود گسترش یافته و از نوعی ماده ضد زنگ بر روی سطح آن استفاده شده است.

فروش بوم تلسکوپی راه بند

این مدل بهینه شده مدل ۴۰۰ است و گیربکس و مدارفرمان ان به روز تر شده.راهبند بتا ۳۰۰ قابلیت نصب هر گونه سیستم اتوماتیک RFID را دارد و مدارفرمان ان تمام قابلیت های روز را داراست. در این راهبند از دو جفت میکروسوییج برای کنترل بیشتر دستگاه استفاده شده است.این راهبند که بازشوی ۹۰ درجه دارد، تنها به ۶ ثانیه زمان برای باز شدن کامل احتیاج دارد.موتور بتا ۳۰۰ ماندن ۴۰۰ ۹۰ وات است.

فروش راهبند بازویی در ساری با هدف کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه،توسط شرکت فنی مهندسی آرمان گستر… راهبند اتوماتیک در ساری با انواع بازوی ساده،تلسکوپی قابل تنظیم،فنس دار جهت پوشش کامل،تاشو برای مکان… راهبند بازویی در ساری با ارائه ی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش به موقع در گلدن گیت در ساری و…..

مقاومت صفحات فولادی در این تجهیزات به اندازه ایست که کاملا در برابر وسایل نقلیه سنگین با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت مقاوم هستند. همانطور که اشاره کرده ایم تعمیر کردن راهبند و یافتن مشکلات آن کار یک فردحرفه ای میباشد که در این زمینه فعالیت میکند. تعمیر راهبند اتوماتیک کار هرکسی نمیباشد و در صورت تعمیر آن ممکن است که خرابیهای زیادی را به وجود آورد.

راهبند هایی با کنترل از راه دور، برای کنترل دسترسی به محیط های حفاظت شده، و مدیریت ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای بسیاری از برنامه های کاربردی ایده آل می باشند. راهبندها جهت حفاظت و کنترل دسترسی به مکان هایی با دارایی های با ارزش راه حل مناسبی می باشند.

امکان نصب میله ی تا شونده در این محصول برای اماکنی که محدودیت ارتفاع دارند در نظر گرفته شده است. محل قرارگیری لوله برق راهبند حتی المقدور وسط فونداسیون و در صورت عدم امکان کنار فونداسیون می باشد. گونه ای از راهبند می باشد که برای نگه داشتن جای پارک ماشین استفاده می شود . محصولات شرکت فک FAAC دارای 7 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت حافظان حریم سپاهان به عنوان تولید کننده راهبند اوژن و نمایندگی فروش راهبند سیماران، راهبند بتا، راهبند فادینی، راهبند بی اف تی، راهبند بنینکا و راهبند فک، قادر است در سریعترین زمان محصولات این شرکت‌ها را به محل اجرا پروژه ارسال نماید. همانطور که مشخص است در حافظان حریم سپاهان انواع راهبند خارجی و ایرانی در دسترس شما هستند و می توانید از میان انواع محصولات راهبند ایتالیایی و ایرانی مناسب ترین محصول برای ساختمان خود را انتخاب کنید.

شما می توانید با مطالعه و بررسی ویژگی انواع محصولات کنترل تردد در سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خصوصیات آن را مطالعه کنید. در هر کجای ایران که هستید برای خرید راهبند در تبریز، اصفهان، تهران، کرمان، زاهدان، اردبیل، ارومیه، شیراز یا مازندران با همکاران ما در حافظان حریم سپاهان تماس بگیرید تا برای خرید و ارسال راهبند شما را راهنمایی کنند.

با سلام بنده بخشی نصاب و تعمیرکار درب اتوماتیک تعمیر جک پارکینگ تعمیر کرکره برقی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تعمیر راهبند با بیش از یک دهه سابقه نصب و تعمیرات بیاید واسطه ها را حذف کنیم ارتباط مستقیم با تعمیر کار داشته باشید تا واسطه ها حذف شود تمام کارها با ضمانت میباشد تعمیرات در محل جلو چشم مشتری انجام میشود.

جلوگیری از ورود خودروهای مجاز و متفرقه به یک محیط و کنترل اتوماتیک تردد، از طریق هوشمندسازی راهبند اتوماتیک ممکن می‌گردد. دسته دوم راهبندهایه الکترومکانیک میباشد ماننده راهبند هایه بتا راهبند سیماران راهبند کامه came راهبند v2 و قیره… که اینگونه راهبند ها نسبط به محل نصب و تردد انتخاب میشود.

طول اهرم راه بند بسته به عرض محل عبور تا عرض ۶ متر و بالاتر امکان نصب دارد که هر چه طول اهرم یا بوم بلندتر باشد باید تعداد فنر ها افزایش یابد و قدرت فنر نیز بیشتر شود در غیر اینصورت فشار زیادی به موتور راهبند می آید و باعث آسیب به موتور میشود.

نصب راهبندهای ستونی نسبت به سایر مدل های راهبند دشوارتر بوده و برای نصب آن به یک حفره به عمق تقریبی ۱.۵ متر نیاز است. هرچه بتن به کار برده شده در نصب راهبند ستونی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، راهبند ستونی در مقابل ضربه مقاوم تر خواهد بود.

نکته ی دیگر درباره ی راهبند های اهرمی این مورد است که، دستگاه از امنیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که به افراد مسئول این امکان را می دهد که بتوانند به بهترین نحو وضعیت را کنترل کرده و بهره بری بهتری را داشته باشند. راهبند خودرو را باید یکی از پر کاربردترین نوع راهبند ها نامید، وسیله ای بسیار مفید محسوب می گردد، هم جنبه امنیتی در برابر سرقت ها را داشته، و هم می تواند از میزان تصادفات بکاهد.

این نوع راه بندها خودشان دارای انواع مختلفی می باشند، نوع زیرچرخی که در زیر چرخ خودرو قرار می گیرند و از حرکت آن جلوگیری می کنند، و نوع پایه دار که در پشت یا جلوی خودرو قرار می گیرند و از حرکت خودرو بدون سرنشین جلوگیری می کنند.

راهبند اهرمی را حتما بارها در پارکینگ ها و یا محوطه های شهرکی به دفعات ملاحظه کرده اید، این نوع راه بند دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و از پر کاربردترین راه بند ها در نوع خود محسوب می گردد. ماده سازنده این نوع از راهبند ها را غالبا از جنس فلز می سازند تا میزان استحکام آن نیز در شرایط حداکثری قرار داشته باشد.

در حقیقت این بوم به یک پایه ثابت اتصال یافته که در آن پایه موتور اصلی ac و گیربکس و پیستون های قفل کننده موجود می باشد . هنگامی که خودرو ها به سمت راهبند نزدیک می ‌شوند به طور معمول به شکل افقی ورودی را در بر می گیرد و آنگاه که نگهبان متوجه شود شخص اجازه ورود به محوطه را دارد یک دکمه دستی وجود دارد که آن را فشار می دهد و در واقع بوم به شکل عمودی بالا می ‌رود ، در اینجا خودرو قادر خواهد بود تا وارد شود .

در واقع راهبند به عنوان یک سد در خروجی و ورودی پارکینگ واقع می شود و موجب می گردد تا برای تردد ها یک محدودیتی ایجاد کند ؛ بنابراین انجام این کار سبب می شود تا هر شخصی قادر نباشد از پارکینگ ‌ها استفاده نماید و تنها آن دسته از افرادی می ‌توانند وارد شوند که مجاز به ورود باشند .

این سیستم با استفاده از معرفی شماره پلاک های مجاز به برد راهبند، باعث میشود بدون نیاز به نظارت اشخاص فیزیکی، و صرفا از طریق سیستم کنترل تردد به صورت اتوماتیک اگر پلاک خودرویی مجاز به ورود است، دستور باز شدن بوم را صادر کرده و یا در صورت عدم شناسایی بوم کارخانه و صنعتی شما همچنان بسته و ایمن باقی بماند.

بعلت حساس بودن بحث امنیت، راه بند پلاک خوان امنیتی اکثرا در زیر زمین نصب شده و پس از حساس شدن و عملکرد، تا 2 متر از سطح زمین فاصله میگیرند. این دسته از محصولات توانایی مقابله تا حداکثر 5 تن وزن را داشته و در صورت تشخیص عامل انتحاری، به صورت هوشمند عمل کرده و مانع از تردد های غیر مجاز وسایل نقلیه می شوند.

این محصولات امنیتی قابلیت اتصال به اکسس کنترل و دوربین مداربسته را دارا می باشد که بر اساس خواندن پلاک ماشین ها میتوانند فرمان های مختلفی را از آن ها جهت کنترل تردد امنیتی صادر نمود. عملا تمامی کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه ای چون ماشین های سبک، ماشین سنگین، موتور و همچنین اشخاص توسط این وسیله امکان پذیر می باشد.

یک راهبند برقی اتوماتیک هوشمند معمولا شامل یک میله بـا یک وزنه در انتهای آن بـه صورت افقی در مسیر وسیله ی نقلیه قرار می گیرد تـا از عبور وسایل نقلیه غیر مجاز جلو گیری نماید، و یک برد (کیت) کنترل هوشمند می‌باشد. همچنین برای ثبت زمان ورود و خروج و همچنین کنترل مجاز یا غیر مجاز بودن تردد از یک سامانه نرم افزاری با کمک سنسورها و دوربین نظارتی استفاده میشود.

شرکت نوین گیت بزرگترین وارد کننده ی راهبند اتوماتیک و پارکینگ بند در ایران بوده و در این صفحه شما را با مزیت و معایب انواع راهبندهای وارداتی آشنا می کند.راهبند پارکینگ در مکان هایی استفاده می شود که برای کنترل تردد بیشتر و دقیق تر و امنیت آن مکان نیاز به نیروی غیر انسانی باشد.

راهبند در مسیر ورودی یا خروجی مجتمع های مسکونی و اداری ،کارخانجات ،پاساژ ها ،عوارضی جاده ها ،کنترل ترافیک ،پارکینگ عمومی ،سرقت و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند. راه‌ بند به مانعی گفته می‌شود که در خیابان‌ها و محوطه‌های عمومی به منظور کنترل عبور و مرور، ترافیک، امنیت، و امور عمرانی شهری به کار گرفته می‌شود. در راهبند اتوماتیک، بومی که بر روی دستگاه قرار دارد به صورت اتوماتیک جابه‌جا می‌شود.

قیمت راهبند چگونه محاسبه میگردد ؟

این دستگاه ها اعلب در جاهای امنیتی و معابر استفاده می شود که به صورت مخفی در زیر زمین مخفی می شوند و به محص عبور خودرو مجدد بالا می آیند سرعت بالا آمدن این راهبند ها بین 3 تا 6 ثانیه می باشد. در مقابل راهبندهای هیدرولیک علاوه بر کیفیت بالا و قدرت بیشتر قیمت های بسیار بالایی نیز دارند از این رو فروش الکترومکانیک نسبت به هیدرولیکدر رتبه بالاتری می باشد.

۴- راهبند مدل گارد آنتی کرش با بازوی ۳ تا ۶ متری آلومینیوم جهت اجرا برای موقعیت های که دید برای ورود و خروج کم بوده و احتمال برخورد با بازو وجود دارد طراحی شده است که با برخورد مانع با اهرم از یک سمت رها شده و از شفت مرکزی به صورت لولا جهت جلوگیری ار آسیب به مانع و بازوی راهبند رها خواهد شد.

در ابتدا به راهبند و کارایی آن و سپس به نحوه تعمیر و نگهداری آن می پردازیم. محصولات این رسته در شرکت آریاز به سه دسته تقسیم می گردد که متناسب با نیاز مصرف کنندگان قابل عرضه می باشد. راهبند به همراه صفحه پلیت نصب و پیچهای نصب راهبند به پلیت ارایه می گردد.

کارت شناسایی و تگ که جهت تردد وسایل نقلیه به آن ها اختصاص داده می شود و همچنین امکان محدودیت تردد نیز می توان مشخص کرد. این نوع راهبند نام خود را بدلیل داشتن شباهت به نوعی از آلات موسیقی به نام آکاردئون گرفته است. این وسیله ، نوعی راهبند بسیار پر کاربرد محسوب می گردد، که می توان از آن در موارد متعددی بهره گرفت.

راهبند اتوماتیک هیدرولیک با طول بازوی 2 5 الی 830 متری

این گیت ها برای مسدود سازی محل عبور از 3 میله اهرمی بهره میبرند؛ این میله‌ها درصورت صدور مجوز عبور توسط سیستم های شناسایی کارت، اثر انگشت و یا تشخیص چهره که بر روی گیت نصب می‌شوند به صورت چرخشی حرکت کرده و مسیر را آزاد می‌سازند. راهبندهای نفر رو در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که با توجه به محیط به کارگیری آنها انتخاب می گردند.

راه بند نفر رو که معمولا به نام گیت نفر رو نیز شناخته می شود، جهت کنترل عبور و مرور افراد در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع گیت ها را معمولا در ورودی ایستگاه های مترو مشاهده نموده اید. واژه بولارد عموما به راه بند هایی گفته می شود که شکل ظاهری آنها به صورت ستونی بوده و به صورت دفنی عمل می کنند.

پیچیدگی کاربری و راه اندازی در محصولات موجود مارا بر این داشت مجموعه ای جدید با تکیه بر تجربه و دانش همکاران خود در زمینه کنترل تردد و امنیت پدید آوریم تا تحولی نوین در ارائه محصولات کاربردی منطبق با درخواست شما مشتریان عزیز تولید نماییم .

راهبند های ستونی هم بیشتر برای مکان هایی امنیتی کاربرد دارند و این نوع راهبندها در داخل زمین نصب می شوند و از زمین خارج می گردند، ظاهر زیبای این راهبند علاوه بر کاربرد امنیتی و نظامی برای مکان های که زیبایی در اولویت آنها است نیز کاربرد بسیار دارد.

یکی از بهترین ویژگی های نوع اهرمی سرعت بالای آن است که می توان آن را از پارکینگ های عمومی تا عوارضی های پر تردد نصب نمود. البته در صورتی که می خواهید از راهبند اهرمی پارکینگ برای اماکن بسیار پر تردد استفاده کنید می بایست از مدلهای هیدرولیکی خاص استفاده کرده و حتما از کارشناسان دی سی ای کالا مشاوره دریافت نمایید.

راهبند خودرویی دژبان مدل PD200 ولتاژ ورودی 220 ولت تک فاز توان موتور 55 وات گیربکس حلزونی 1 به 50 سرعت عملکرد 7 ثانیه آلیاژ سازه فلزی ورق فولادی با رنگ الکترو استاتیک طول بازویی متحرک قابل حمل بین 3 تا 5 متر دارای… این راهبند که کار کردی با برق 220 ولت دارد، قابلیت استفاده در دمای 20- تا 50+ درجه سانتی گراد را دارد و استاندارد حفاظتی آن IP55 است. راهبند بتا B501 با بوم 5 متری تاشو قابلیت باز شدگی 180 درجه ای دارد و با توان 90 وات با برق 220 ولت کار می کند.

راهبند 8 متری آگسا مدل 408et

راهبند با توجه به طیف وسیعی از عرض جاده ها و محیط، موانع رو به افزایش ما می تواند با اکثر اشکال barrier کنترل دسترسی راهبند پارکینگ برای ارائه یک سیستم مدیریت ترافیک جامع. در مکان هایی که علاوه بر کنترل رفت و آمد امنیت مکان تحت الحفظ نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد نظیر ارگان های نظامی و سفارت خانه ها می بایست از راهبند ستونی استفاده شود .

ضخامت بدنه بولارد ماکزیمم ۲۰ میلی متر به ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر از سطح زمین می باشد و بعلاوه ۴۰ سانتی متر آن داخل زمین است تا در صورت برخورد خودرو با بولارد بتواند به راحتی وسیله نقلیه را کاملا درجا متوقف نماید.

به تجهیزاتی گفته می شود که به صورت افقی به یک پایه متصل می باشد و دارای یک ارتفاع از زمین که در مکان های پر تردد در مسیر ورودی ادارات, کارخانجات, پاساژ ها, ایستگاه های راه آهن , مجتمع های بزرگ , عوارضی جاده ها, پارکینگ عمومی, کنترل ترافیک, انواع ارگان ها و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به بررسی کارشناسان دکاشاپ نوع دیگر این محصول کنترل تردد که دارای سیستم محرک الکتروهیدرولیک می باشند به اختصار با نام راهبند هیدرولیکی شناخته می شوند.

نصب سیستم اتوماتیک پارکینگ در اصفهان

راه بند بلوکر قابلیت نصب فلاشر و چراغ راهنمایی سبز و قرمز را داراست و از سیستم تخلیه آب جهت روزهای بارانی و عملکرد مناسب در انواع شراط آب و هوایی می باشد . تفاوت دستگاه راه بند هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنهاست.

بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی به تولید انواع این محصولات پرداخته اند که شرکت دکاشاپ ارائه دهنده تمامی مدل های مطرح و معروف آن برای محصول باکیفیت و همچنین ارزان و با گارانتی می باشد. تنها فرق مکانیکی با الکتروهیدرولیک به تعداد تردد های قابل انجام وسایل نقلیه در روز می باشد.

همانطور که برای راهبند های اهرمی مزیت ها و کارآمدی های زیادی را ذکر کردیم، راهبند زنجیری نیز از تمامی آن مزیت ها برخوردار است. از این مدل در محیط هایی که عرض زیاد دارند و بادخیز هستند و همچنین در اماکنی که فضایی برای بالا رفتن تیرک وجود ندارد به خوبی استفاده می شود. دو کابین ستونی در طرفین نصب می شود و یک زنجیر این دو کابین را به هم وصل می کند.

برای عبور با شل کردن زنجیر توسط موتور، راه هموار شده و با کشیدن زنجیر راه بسته می شود. در مدل زنجیری تمامی وسایل به کار رفته از جنس آهن بوده اند که جاگزین اهرم در مدل های اهرمی می شوند. راه بند اتوماتیک ، گزینه ای مناسب برای کنترل محسوس ورودی پارکینگ ها ، کارخانجات ،سازمان ها و غیره می باشد .

دکمه بازگشت به بالا