عمومی

بررسی شیائومی می بند 6 و راهنمای خرید آن

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ارزان هستید، شیائومی می بند 6 شیائومی ارزش افزودن به لیست کوتاه شما را دارد. ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که انتظار می‌رود در دستگاه‌های بسیار گران‌تر پیدا کنید (مانند ردیابی استرس تمام روز و پالس اکسیمتری)، و صفحه نمایش آن فوق‌العاده روشن، پر جنب و جوش و پاسخ‌گو است.

وقتی صحبت از تمرینات به میان می‌آید، متوجه شدیم که GPS متصل به آن ناامیدکننده است، و این دستبند همیشه راحت نبود، اما برای استفاده معمولی، این ساعت هوشمند شیائومی جایگزین عالی برای Fitbit است که بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید ارائه می‌دهد. می بند 6 یکی از بهترین ساعتهای هوشمند شیائومی هست که بسیار فروش خوبی هم داشته است.

بررسی 2 دقیقه ای می بند 6 شیائومی

شیائومی می بند 6 شیائومی (همچنین به عنوان می بند 6 6 شناخته می شود) یک ردیاب تناسب اندام کوچک است که در نگاه اول متوسط ​​به نظر می رسد، اما با مجموعه ای چشمگیر از ابزارها برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام شما را جبران می کند.

طراحی آن تقریباً شبیه به شیائومی می بند  5 است که سال گذشته عرضه شد، به استثنای قابل توجه صفحه نمایش که اکنون روشن تر و واضح تر است و بررسی آمار روزانه خود را در یک نگاه آسان می کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، تمرکز کلی بر سلامت عمومی به جای تمرینات ورزشی، با نظارت بر استرس تمام روز (به‌علاوه تمرین‌های تنفسی در صورتی که همه چیز شما را تحت تأثیر قرار دهد)، یک حسگر پالس اکس با توانایی انجام بررسی‌های فوری است. و ردیابی دوره همه با یک ضربه و کشیدن انگشت در دسترس است.

ویژگی های خاص شیائومی Mi Smart Band 6

  • با قیمت های بسیار مناسب
  • موجود در شیائومی و خرده فروشان مجاز
  • در اوت 2021 در هند منتشر شد

شیائومی  می بند 6 شیائومی در مارس 2021 در اروپا عرضه شد، قیمت آن 49.99 یورو است و در 30 آگوست 2021 با قیمت 3499 روپیه در هند عرضه شده است. برای خرید مستقیم از شیائومی و از خرده فروشان مجاز در دسترس است. در هند، از آمازون در دسترس خواهد بود.

این آن را به یکی از ارزان‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام از یک برند بزرگ تبدیل می‌کند، و این بدان معناست که شما در ازای پول خود، ویژگی‌های زیادی را دریافت می‌کنید.

می بند 6 ویژگی های زیادی دارد که سایتهای مختلقی در مورد آن صحبت کرده اند. یکی از سایتهای که در مورد می بند 6 صحبت و مقالات بسیار جالبی ارائه داده است سایت کوک باش هست. این سایت در مورد راهنما و مقایسه می بند 6 با انر بند 6 و همینطور تفاوت می بند 5 و می بند 6 شیائومی هم مطالب جذابی را ارائه  داده است.

طراحی شیائومی می بند  6

  • تقریباً مشابه می بند 5 است
  • صفحه نمایش روشن تر و واضح تر
  • مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری

همانطور که در این قیمت انتظار دارید، می بند 6 شیائومی یک ردیاب تناسب اندام بدون حاشیه است، با یک بند سیلیکونی نازک که بلند و باریک است. در واقع، به استثنای صفحه نمایش روشن تر و شفاف تر، تقریباً مشابه نسخه قبلی خود است. قاب تا حدی طولانی تر است (47 میلی متر به جای 46 میلی متر)، اما این دو عملاً قابل تشخیص نیستند.

این در شش رنگ (مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، عاج و آبی) موجود است و اگر به  اسمارت بند 5 علاقه مند هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید شباهت های طراحی به این معنی است که می توانید از بند مورد علاقه خود دوباره استفاده کنید. دستگاه جدید

متأسفانه، متوجه شدیم که راحت ترین دستگاه نیست. با وجود بدنه و بند باریک می بند  6. طراحی سگک پیچی، دستیابی به تناسب خوب و ثابت را دشوار می کند، به این معنی که می تواند در میانه تمرین شما حرکت زیادی داشته باشد.

صفحه نمایش لمسی با وضوح 152 در 486 پیکسل پاسخگو است که متن و نمادها را شفاف می کند. شکل آن شبیه یک مسیر دویدن است (مستطیل شکل با انتهای گرد – شکلی که اگر بخواهید تکنیکی داشته باشید به عنوان مستطیل یا محیط نیز شناخته می شود)، که به منظور به حداکثر رساندن فضای قابل استفاده است.

چهره‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، و بسیاری از آنها را می‌توان با میانبرهایی سفارشی کرد، مانند پیوند سریع به نوع تمرین مورد علاقه‌تان، بنابراین می‌توانید با یک کلیک ردیابی را شروع کنید.

دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است که به این معنی است که برای دوش گرفتن، شنا و غواصی در عمق 50 متری مناسب است. فقط مطمئن شوید که آن را قبل از شرکت در هر ورزش آبی با سرعت بالا بردارید.

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی می بند  6

  • ابزار عالی برای سلامتی و تندرستی
  • ردیابی خواب موثر
  • ردیابی تمام روز به طور چشمگیری عمر باتری را کاهش می دهد

وقتی صحبت از استفاده روزمره به میان می‌آید، شیائومی می بند 6 شیائومی دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که انتظار دارید در دستگاه‌های بسیار گران‌تر پیدا کنید. این شامل ردیابی اکسیژن خون (کامل با بررسی های نقطه ای)، نظارت بر استرس (با استفاده از تغییرات ضربان قلب)، ردیابی خواب، تمرینات تنفسی و ردیابی چرخه قاعدگی است.

هیچ حافظه داخلی برای موسیقی وجود ندارد، که برای چنین دستگاه کوچکی تعجب آور نیست، اما می توانید از می بند 6 شیائومی برای کنترل پخش رسانه با گوشی خود استفاده کنید و از دردسر بیرون آوردن آن از جیب خود جلوگیری کنید. فقط مطمئن شوید که مجوزهای لازم را در حین راه اندازی به آن بدهید.

اعلان‌های تلفن هوشمند را روی مچ دست خود دریافت خواهید کرد (اگرچه فضای محدودی برای پیام‌های طولانی مدت وجود دارد)، اما جای تعجب نیست که برای یک دستگاه با قیمت مناسب، هیچ توانایی برای پاسخ دادن به پیامک یا پاسخگویی به تماس‌ها وجود ندارد. همچنین نمی توانید دستورات صوتی را صادر کنید. اینجا هیچ الکسا یا دستیار گوگل و مهمتر از همه میکروفون وجود ندارد.

مانیتور خواب در آزمایش‌های ما به اندازه کافی خوب کار کرد و کاملاً با دستگاه گران قیمت Polar مطابقت داشت. می بند 6 شیائومی خواب عمیق و سبک را به اندازه کافی برای تعیین تعداد چرخه خواب و بیدار شدن در طول شب ردیابی می کند.

شایان ذکر است که ویژگی‌هایی مانند ردیابی خواب و نظارت بر استرس تمام روز بر عمر باتری تأثیر می‌گذارد. شیائومی ادعا می‌کند که این ساعت با استفاده معمولی می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد، اما فعال کردن زنگ‌ها و سوت‌ها می‌تواند آن را تقریباً به نصف کاهش دهد.

این هنوز یک معیار قابل احترام برای یک ردیاب تناسب اندام است (اکثر دستگاه های Fitbit فقط بین 7 تا 10 روز بین شارژ دوام می آورند)، اما اگر انتظار بیشتری داشته باشید می تواند ناامید کننده باشد.

ردیابی تناسب اندام

  • مسافت را در طول جلسات کاردیو بیش از حد برآورد می کند
  • مانیتور ضربان قلب دقیق به نظر می رسد
  • نمره تناسب اندام PAI تا حدودی مبهم است

ویژگی‌های ساعت متصل به GPS (قبل از شروع تمرین، به شما هشدار داده می‌شود که ردیابی نمی‌شود مگر اینکه اتصال به تلفن شما وجود داشته باشد)، اما در آزمایش‌های ما دقیق نبود.

به عنوان مثال، اگرچه به درستی در برنامه ظاهر شد، مسیر معمولی 5K ما (همانطور که روی نقشه اندازه‌گیری شد) بیش از 500 متر طولانی‌تر از مسافت واقعی ثبت شد – یک حاشیه خطای نگران‌کننده.

ممکن است این مشکل در گوشی ما باشد، اما سرعت سنج ساعت نیز خاموش بود و گاهی اوقات نتوانست تفاوت ها را ثبت کند.

با این حال، توقف خودکار به خوبی کار می‌کند، زیرا ردیابی پس از چند ثانیه متوقف می‌شود، در حالی که در گذرگاه‌های عابر پیاده منتظر می‌مانید، و تمرینات با فشار دادن یک نماد روی صفحه پایان می‌یابند و ذخیره می‌شوند، بنابراین هیچ خطری وجود ندارد که به‌طور تصادفی ردیابی را در اواسط اجرا کردن .

چند اشکال کوچک وجود داشت. به عنوان مثال، ساعت در هر مایل یا کیلومتر به‌خوبی زنگ می‌زند، اما همچنین زمانی که به اهداف در حال چرخش برخورد می‌کند یا هشدار PAI را ایجاد می‌کند، در نتیجه اعلان‌هایی به‌قدری منظم است که نمی‌توان معنای آن‌ها را بدون نگاه کردن به صفحه تشخیص داد.

PAI نمره ای است که سلامت کلی قلب و عروق را نشان می دهد و با استفاده از تغییرات ضربان قلب محاسبه می شود. معنای دقیق این عدد در شرایط واقعی تا حدودی مبهم است، اما با ورزش منظم، باید شاهد افزایش آن در راستای بهبود تناسب اندام خود باشید.

با این حال، اندازه‌گیری ضربان قلب دقیق بود و دقیقاً مشابه اندازه‌گیری Polar Ignite 2 بود و هیچ ضربه غیرمنتظره‌ای نداشت. هر دو ساعت همچنین نتایج تقریباً یکسانی برای مناطق تمرین ضربان قلب ایجاد کردند. اگر با استفاده از زمان و ضربان قلب به جای مسافت تمرین می کنید، اسمارت بند 6 می تواند یک ابزار کوچک عالی باشد.

برنامه همراه

  • ساده اما خوب طراحی شده است
  • ابزارهای اجتماعی محدود

می بند 6 شیائومی به برنامه Mi Fit متصل می شود که طراحی تمیز و بدون درهم و برهمی دارد و به راحتی قابل پیمایش است. اتصال دادن ساعت یک موضوع ساده برای راه‌اندازی حساب Mi Fit با برخی از داده‌های اولیه (نام، سن، قد، وزن، جنسیت)، سپس ضربه زدن روی «نمایه» و انتخاب «افزودن دستگاه» است. لازم بود با واحد بررسی ما یک به روز رسانی سیستم عامل کوچک انجام دهیم، اما طولی نکشید.

اگر یکی از دوستان شما دارای ردیاب تناسب اندام شیائومی است، می توانید حساب های خود را با اسکن یک کد QR در برنامه، به سبک اینستاگرام، پیوند دهید.

این به شما امکان می دهد تا داده های فعالیت و خواب آنها را مشاهده کنید، اما متأسفانه این جایی است که عملکردهای اجتماعی به پایان می رسد. برای مثال، برخلاف Garmin Connect، امکان شرکت در چالش های گروهی و کسب نشان وجود ندارد.

بیشتر برنامه برای ردیابی فعالیت ها با استفاده از تلفن شما به جای ساعت است. روی پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری ضربه بزنید و برنامه با استفاده از GPS گوشی شما تمرین شما را زیر نظر گرفته و زمانی که برای لحظه‌ای مکث می‌کنید، ردیابی را متوقف می‌کند. اگر یک ساعت اختصاصی دارید، به خصوص مفید نیست، اما اگر فقط یک ترازو هوشمند شیائومی داشته باشید، مفید است.

در یک حرکت غیرمعمول، اکثر گزینه های سفارشی سازی می بند  6 تنها توسط خود دستگاه قابل دسترسی است. این برنامه محدود به بررسی داده های تناسب اندام شما است، اما این چیز بدی نیست و از سلسله مراتب لیست هایی که اغلب برنامه های تناسب اندام مرتبط با ساعت ها و ردیاب های ورزشی را خراب می کنند، اجتناب می کند.

شما در بودجه دارای مشکل هستید

برای یافتن دستگاهی توانمندتر از این با این قیمت پایین سخت به مشکل خواهید خورد. شما واقعاً بابت پول پرداختی خود امکانات زیادی دریافت می کنید، و صفحه نمایش به تنهایی ارزش هزینه آن را دارد.

شما یک تلنگر ملایم برای عادات سالم می خواهید

مطمئناً این یک ساعت ورزشی پیشرفته نیست، اما مچبند هوشمند می بند  6 در ردیابی ضربان قلب شما موثر است، که از آن برای ایجاد امتیاز PAI شخصی خود استفاده می‌کنید (که در غیر این صورت PAI نامیده می‌شود). با تلاش برای بهبود این نتیجه، تناسب اندام خود را بدون وارد شدن به ریزدانه بهبود خواهید بخشید.

می خواهید تمرین ذهن آگاهی را شروع کنید

می بند 6 شیائومی ردیابی استرس تمام روز را ارائه می‌کند و می‌توانید در هر زمانی که بخواهید چک کنید تا ببینید در طول روز چه می‌کنید. اگر استرس به شما وارد شد، تمرینات تنفسی هدایت شده باید به کاهش ضربان قلب شما کمک کند.

منبع: cookbash.ir

دکمه بازگشت به بالا