اقتصادی

توضیحات بانک سپه در رابطه با تعطیلی یک کارخانه

توضیحات بانک سپه در رابطه با تعطیلی یک کارخانه

مدیرعامل بانک سپه پس از انتشار گزارش تعطیلی کارخانه غیر صنعتی استان گیلان دستور پیگیری داد.

به گزارش نازک نارنجی، بانک سپه اعلام کرد: علیرغم اینکه نتایج مکاتبات این بانک با نانوایی نشان می دهد که این بانک نه تنها نقشی در تعطیلی آن نداشته است، بلکه بر اساس مفاد قرارداد دوجانبه به کمک به تولید و اشتغال در استان مازاد بر تعهد». دکتر پرسید. ابراهیمی از مدیران واحدهای بانکی ذیربط می‌خواهد در چارچوب مقررات و در اسرع وقت هیچ تلاشی برای بازگرداندن این واحد به چرخه تولید افشا نکنند.
همچنین اداره کل روابط عمومی بانک سپه به منظور تنویر افکار عمومی توجه به نکات زیر را ضروری می داند:
ابتدا تسهیلات اولیه مشارکت مدنی شرکت بین المللی خسرین زرین چلک به مبلغ 18 میلیارد و 550 میلیون ریال با نرخ سود 12 درصد و معرفی شرکت مادر تخصصی ایران متعلق به شرکت بازرگانی دولتی به بانک مهراقتصاد سابق ارسال شد. و تسهیلات در سال 2010-2011 پرداخت شده است
همچنین برای اجرای طرح با نظارت کارشناسان بانک مذکور تسهیلات خرید ماشین آلات و سرمایه در گردش پرداخت شد.
همچنین چندین کارگروه ویژه برای حل مشکل بدهی با حضور نماینده بانک تشکیل شده است، اما تا به امروز مدیران شرکت هنوز برنامه ای برای احداث کارخانه و رفع مشکلات ارائه نکرده اند.
در ادامه مسائل این بانک عنوان شد: علیرغم موارد مطرح شده مبنی بر تاکید مدیرعامل بانک سپه برای رفع مشکل و بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید با تعامل دوجانبه، این بانک آمادگی دارد تا برای هر گونه درخواستی اقدام کند. معاونت. حمایت از تولید در استان گیلان
این گزارش می افزاید: بانک سپه مشتریان حوزه تولید را شریک خود می داند و امیدوار است ضمن رعایت قوانین و مقررات و انضباط مالی سایر طرفین به تعهدات خود بر اساس مفاد قرارداد عمل کند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا