اقتصادی

فقط 40 تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی دارای استاندارد معتبر است!

محمدجواد اقدامیان ، رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست با اعلام این خبر گفت: پروفیل های پلی وینیل کلرید سخت UPVC برای ساخت در و پنجره دارای استاندارد اجباری INSO 12291-1 ، ویرایش شده در سال 1397 می باشد و کلیه سازندگان این محصول کاربردی. مجوز استفاده از علامت معیارهای اجباری بر اساس این معیارها بررسی می شوند.

فقط 40 نفر که پروفایل UPVC ایجاد می کنند دارای استاندارد معتبری هستند!

وی به مناسبت بیست و دوم اکتبر ، روز جهانی استانداردها ، افزود: این استاندارد برای پروفیل های برهنه با سطوح رنگ روشن و با طبقه بندی ، الزامات و روش های آزمایش استفاده می شود.

اقدامیان افزود: شرکت ویستابست در سال 2010 به عضویت موسسه RAL آلمان درآمد و همچنین با اخذ گواهینامه کیفیت RAL آلمان برای اولین بار در ایران گامی در جهت کیفیت محصول UPVC برداشت و از سال 1392 که همچنان موفق به اخذ گواهینامه می شود استفاده از علامت استاندارد اجباری در ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست با بیان اینکه در ایجاد استاندارد مربوط به محصولات پروفیل UPVC از ابتدا همکاری لازم را با سازمان ملی استاندارد ایران داشته ایم ، تصریح کرد: آزمایشگاه این واحد تولیدی قادر به انجام آزمایشات مواد اولیه و محصولات (شامل گواهی نامه آزمایشگاهی) و نتایج آنها توسط مقامات رسمی ، از جمله دفتر استاندارد و صدور گواهینامه در ایران ، گمرک دولتی ، مراکز علمی مورد استفاده ، دانشگاهها ، صنعت ، معادن و مراکز تحقیقاتی

وی در پاسخ به این پرسش که میزان مدیریت محصولات تولیدکنندگان پروفیل UPVC چقدر است ، گفت: زمانی که تولید کننده کیفیت این محصولات را مطابق با استاندارد ملی INSO 12291-1 کنترل می کند.

این اقدامات شامل مهمترین چالش ها و گره هایی است که صنعت مشخصات UPVC در زمینه محصولات استاندارد با آن مواجه است ، از جمله عدم دسترسی آسان به مواد اولیه با کیفیت بالا ، عدم امکان ارائه استانداردهای ماشین آلات و آخرین کیفیت پس از آن در جهان. افزایش مجازات ها ، کاهش قدرت خرید و کاهش قابل توجه استقبال نهایی مصرف کنندگان از کالاهای با کیفیت ، عدم آگاهی مصرف کننده از الزامات فنی ساخت و نصب پنجره ها و استانداردهای غیر استاندارد برای نصب در و پنجره ، که متأسفانه اکثر این موارد تولید کنترل صادرکنندگان خارج از کشور هستند و حذف آنها مستلزم حمایت دولت است.

به گفته رئیس هیئت مدیره ویستابست ، این شرکت داخلی ، که کیفیت محصول را در اوج قدرت خود قرار می دهد و با آموزش فنی نمایندگان خود و نظارت بر عملکرد آنها و همچنین اطلاع رسانی مناسب به مصرف کنندگان نهایی از طریق رسانه های مختلف اقدامات موثری برای غلبه بر این چالش ها انجام می شود.

فقط 40 نفر که پروفایل UPVC ایجاد می کنند دارای استاندارد معتبری هستند!

نحوه شناسایی نمایه UPVC را اطلاع دهید استانداردها

مردم برای خرید یک نمایه خوب باید به چه چیزی فکر کنند؟ وی تأکید می کند: تشخیص مشخصات استاندارد و با کیفیت بالا به دلیل عدم آگاهی کاربران نهایی بسیار مشکل است ، بنابراین بهتر است افراد از پروفایل هایی با نشان استاندارد ملی استفاده کنند ، البته فقط استفاده از نمایه استاندارد به معنای داشتن یک پنجره استاندارد نه و برای ساختن پنجره ، طراحی و استفاده از اقلام با کیفیت مانند شیشه گالوانیزه ، لوازم و … بسیار مثر است. و ویستابست آنقدر مهم است که با آموزش فنی نمایندگان و نظارت بر عملکرد آنها دست کم می گیرد.

اقدامیان ادامه می دهد: در مورد مشخصات مصرف کننده و کنترل علامت استاندارد اجباری آن ، مصرف کنندگان می توانند به وب سایت سازمان ملی استاندارد ایران مراجعه کرده و یا با ارسال کد مجوز علامت استاندارد اجباری در پروفایل از سال 1399 به پیامک ارسال کنند. شماره 10001517 برای اطمینان از اعتبار آن.

رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست در پاسخ به اینکه آیا محصولات و ماشین آلات صنعت مشخصات UPVC در ایران در جهان یکسان است یا خیر؟ او می گوید: “خوشبختانه ، تولیدکنندگان برجسته صنعت ایران ، مانند ویستابست ، مجموعه خود را با جدیدترین خطوط تولید و معروف ترین مارک های جهان مجهز می کنند ، اما بعداً به دلیل تشدید مجازات ها و افزایش تقاضا برای کالاهای ارزان قیمت.” علاوه بر این ، تولیدکنندگان با تجهیزات کوتاه مدت و هیچ گونه داخلی وارد صنعت نشد.

فقط 40 نفر که پروفایل UPVC ایجاد می کنند دارای استاندارد معتبری هستند!

بر اساس این گزارش ، پنجره های UPVC با پنجره های دو یا دو جداره باعث کاهش تبادل حرارت بین ساختمان های داخلی و خارجی می شود تا از اتلاف انرژی و در نتیجه بهره وری انرژی جلوگیری شود.

از دیگر مزایای پروفیل های UPVC می توان به جداسازی دما و صدا ، مقاومت در برابر آب ، مقاومت در برابر باران و گرد و غبار ، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی ، رنگ های مختلف و رنگ های غیر ضروری ، امنیت بالا ، قابلیت ساخت پنجره های قدیمی و سهولت نصب و قابلیت قرار دادن انواع مختلف اتصالات ذکر شده نگهداری درها و پنجره های UPVC آسان است و م cleaningثرترین عامل پاک کننده آب و صابون است ، زیرا آب و صابون از تشکیل برق در پروفیل ها و جذب گرد و غبار و دوده هوا جلوگیری می کند.

بر اساس این گزارش ، گواهی کیفیت Ral آلمان ، که نام کامل آن RAL GZ 716 است ، استانداردی است که توسط موسسه GKFP در آلمان ساخته شده است. این گواهی شامل الزامات و سازگاری های مورد نیاز برای پنجره های UPVC ، از جمله انواع پنجره ها با مشخصات سفید ، لمینت و انعقاد ، و همچنین شرایط خاصی برای تولید پنجره ها ، مانند نوارهای آب بندی است. در بخشهای مختلف این استاندارد ، روشهای مختلف آزمایش و همچنین مشخصات سفید ، لمینت و الزامات انعقادی مورد بحث قرار گرفته و دستورالعملهای انجام برخی آزمایشها مورد بحث قرار گرفته است.

تعداد کمی از شرکت هایی که موفق به اخذ این گواهینامه پس از گذراندن سه ممیزی و نتایج مثبت آزمایش شده اند ، از نظر کیفیت از جایگاه ویژه ای در عرصه بین المللی برخوردارند. دریافت گواهینامه کیفیت Ral آلمان کاملاً داوطلبانه است و در حال حاضر ویستابست اولین کسی است که دارای این گواهینامه کیفیت در ایران است.

این گزارش افزود: به منظور حفظ کیفیت محصولات تولیدی ، واحد کنترل کیفیت شرکت ویستابست بر اساس الزامات ، مسئولیت مدیریت کنترل مواد اولیه و محصول نهایی را با کمک کارکنان ماهر و ماهر بر عهده دارد. از ISIRI 12291 ، RAL GZ 716 و استانداردهای صدور گواهینامه مسئول.

همچنین ، به منظور ارائه خدمات آزمایشگاهی و بهبود مستمر آزمایش محصول و مواد اولیه ، از سال 2012 ، آزمایشگاه ویستابست موفق به دریافت گواهینامه مطابق با استاندارد ISO / IEC 17025 شده است و این فرآیند با تجهیز دستگاه های جدید ، آموزش کارکنان و ارائه مستمر خدمات گسترش.

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا