عمومی

قیمت سبزی قورمه تازه شمال چقدر است؟

آیا شما نیز به دنبال این هستید تا بدانید قیمت سبزی قورمه تازه شمال چقدر است؟ بگذارید ابتدا کمی در مورد قورمه سبزی توضیح دهیم. یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی قورمه‌سبزی است. این غذا که از بچه‌ها گرفته تا بزرگسالان، همه آن را دوست دارند، علاوه بر طعم خاص بوی دلپذیری دارد که نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت. در گذشته افراد برای تهیه این غذای خوشمزه، به میوه و تره بار مراجعه کرده، پس از خریدن سبزی مخصوص قورمه، پاک کردن و سپس سرخ کردن آن به درست کردن غذا مشغول می‌شدند. متاسفانه امروزه با وجود مشغله‌های زیاد کاری افراد زمان و حوصله کافی برای گذراندن این مراحل را ندارند. ظعم سبزی قورمه سرخ شده ای که در سایت torshvash.ir به فروش می رسد، تنها باید چشیده شود تا به این معجزه پی برد.

قیمت سبزی قورمه تازه شمال

برای اطلاع از قیمت لطفا به صفحه قیمت سبزی قورمه تازه شمال مراجعه کنید یا با شماره 09396919333 تماس بگیرید.

قورمه سبزی شمالی چه مزیت هایی دارد؟

سبزی قورمه‌ی منجمد سرخ شده، از مقدار بیشتری آنتی اکسیدان، نسبت به سبزیجات دیگر برخوردار می باشد؛ زیرا سبزی قورمه‌ی منجمد سرخ شده، ازترکیب چندین سبزی نظیر: جعفری، تره، گشنیز، اسفناج و شنبلیله که دارای آنتی اکسیدان بالا و خاصیت‌های دیگر هستند؛ترکیب شده اند. سبزی قورمه‌ی منجمد سرخ شده‌ی نوبرسبز، در اندازه‌های مناسب خورد شده‌اند و از کیفیت بالایی بر‌خورد دارند. یکی از فوت فن های خورشت قورمه سبزی، مقدارسرخ شدن سبزی آن است؛ درسبزی قورمه‌های منجمد تولید شده توسط ما، سبزی‌ها به صورت کاملا اندازه سرخ شده اند و روغن‌های اضافه‌ی آن برای سالم تر بودن محصول، گرفته شده‌است و اماده‌ی مصرف برای درست کردن یک خورشت قورمه سبزی ایرانی می باشد.

پس از سفارش و خرید سبزی قورمه منجمد، سبزی قورمه سرخ شده در ظرفهای مناسب یک کیلویی یا نیم کیلویی بنا به درخواست شما، قرار داده می شود و به طور کامل منجمد و فریز و در نهایت در بهترین کیفیت بسته بندی می شود و سپس از طریق سامانه باربری حمل و نقل اتوبوسی به شهر شما ارسال می شود و شما قادر هستید با مراجعه به انبار ترمینال شهر خود، محصول سفارش داده شده را تحویل بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا