علمی و پزشکی

حضور پرشور خبرنگاران در طول همه‌گیری کرونا فراموش نشدنی است

معاون وزیر بهداشت در پیامی در این باره گفت: “حضور پرشور و فداکارانه روزنامه نگاران در حوزه بهداشت و درمان ، به ویژه در زمان شیوع کرونا و ثبت لحظات و دقیقه های ایثارگری توسط مدافعان بهداشت ، امری فراموش نشدنی است.” به مناسبت روز خبرنگار

مورد تأیید نازک نارنجی و مطابق اعلامیه روابط عمومی معاون وزیر بهداشت ، متن دکتر علیرضا رییسی می گوید:

روز خبرنگار روز قدردانی از تلاش واقعی روزنامه نگاران است که هیچ تلاشی برای بدست آوردن اخبار مناسب ، جدید و به روز نمی کنند.

بدون شک ، در دنیای امروز ، نقش و جایگاه روزنامه نگاران به عنوان پیشگامان در زمینه رسانه و اطلاع رسانی بیش از هر زمان دیگری مثر است.

حضور روزنامه نگاران در زمینه های مختلف اطلاع رسانی و پوشش خبری ، نقش مهمی در انتشار اطلاعات و افزایش آگاهی عمومی دارد و به عنوان میانجی بین مقامات ، سازمان ها و مردم عمل می کند.

نقش روزنامه نگاران بهداشتی تغییر ناپذیر است و اهداف و دستاوردهای کارکنان بهداشتی را از مرکز تا دورترین مراکز درمانی در تمام نقاط کشور عزیزمان توضیح می دهد.

حضور پرشور و فداکارانه روزنامه نگاران در حوزه سلامت ، به ویژه در دوران همه گیری کرونا و ثبت لحظات و دقیقه های ایثارگری توسط مروجین سلامت ، فراموش نخواهد شد.

در حدود 18 ماه گذشته ، خبرنگاران عزیز در کنار کارکنان بهداشت نظامی بوده اند و لحظات تلخ این دوره را ثبت کرده اند.

“من روز خبرنگار را به خبرنگاران و خبرنگاران متعهد ، صادق و دلسوز ، به ویژه روزنامه نگاران در حوزه سلامت ، تبریک می گویم و سلامتی و شادی عزیزان را آرزو می کنم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا