عمومی

اجرای تخصصی آلاچیق مدرن فلزی برای باغ + نمونه کار

آندوویلا، یکی از پر مصرف ترین و رایج ترین پوشش ها جهت سقف ویلا و اجرای الاچیق فلزی است. استفاده بالا از این محصول به دلیل مزایای زیاد آن در مقایسه با دیگر موارد است. این نوع به علت وزن بسیار کم ، نوع اتصال و انعطاف پذیری گزینه خوبی برای پایداری در برابر زلزله است. این پوشش بر خلاف ظاهری شبیه به سفال، وزن بسیار کمی دارد و از الیاف طبیعی در نوع غیر خاص تحت فشار و حرارت زیاد تولید می شود.

سقف آندو ویلا ضد آب و ضد رطوب می باشد و حتی در شرایط جوی نا مساعد عمر زیادی و خواص خود را حفظ می کند. آندو ویلا بدون آزبست است و در هنگام نصب و در زمان استفاده هیچ گونه خطری برای نصابان و صاحبان ساختمانها ندارد. تاپ تایل و تیکو سیستم پیشرفته سقف های شیب دار است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد و به منظور استفاده در سقف های ویلا آلاچیق سر در ، سر پنجره بسیار مناسب می باشد.

هسته اصلی تاپ تایل و تیکو فولاد آغشته به زینک آلوم می باشد که در برابر خوردگی و پوسیدگی 7 برابر قوی تر از گالوانیزه می باشد. تهیه شده از مواد اولیه خاک می باشد و عوارض زیست محیطی ندارد و سالیان سال است که از این نوع سقف استفاده می شود . پوشش سفال در بام ها علاوه بر سازگاری محیط زیست ، زیبایی بافت سنتی توانسته اعتماد و اطمینان کارفرمایان را برآورده سازد.

نوع پوشش سقف و الاچیق بر اساس موقعیت مکانی و شرایط ویلا انتخاب می شوند. مثلا از سقف شیبدار برای مناطق مرطوب و بارانی مثل ویلا در شمال استفاده می شود. اما مهمترین بخش انتخاب سقف ویلا، پوشش آن است. این نوع سقف، سیستم پیشرفته سقف های شیب دار می باشد که به وسیله مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در کشور نیوزیلند تولید می شود و جهت استفاده برای سقف ویلا، آلاچیق ویلا، سر در، سر پنجره بسیار مناسب است. شرکت ویلا سقف این متریال را مطابق با استاندارهای جهانی طراحی و نصب می کند.

سقفهای شیبدار دارای تنوع طرح و متریال و رنگهای بسیار است. از لحاظ کیفیت و کمینت میتوان دسته بندی از سقفهای شیبدار ( ورق گالوانیزه ، سفال ، آندولین و آندوویلا، شینگل ) انجام داد که در زیر به آن اشاره میکنیم . این نوع سقفها از نظر کیفیت نسبت به سقفهای شیبدار گالوانیزه در درجه بالاتری قرار دارند .

از مشکلات سقفهای شیبدار سفالی سنگین بودن آنها و دارا نبودن خاصیت انعطاف پذیری در اجرای سقفهای شیبدار با طرح های پیچیده میباشد. آندولین و آندوویلا نوعی از سقفهای شیبدار هستند که ساختار آنها از ترکیب خالص الیاف طبیعی و بیتومن تولید و نحوه رنگ پذیری آنها در حین تزریق بیتومن میباشد و در نتیجه رنگها از ماندکاری بالایی برخوردار میباشد.

ولی برای سقفهای ساده ویلایی به علت قیمت مناسب ترجیحا استفاده می شود. 5 روی خرپاهای فلزی اجرا میگردد ولی در سقفهای شیبدار با زیر سازی چوبی دیگر احتیاجی به زیرسازی با نراد نمی باشد. شینگل یک سقف یک پارچه و مسطح میباشد که از نمای دوربه صورت سایه روشن و سه بعدی دیده می شود. قیمت شینگل نسبت محصولات دیگر بالاتر است و این به علت کیفیت بالای این محصول میباشد.

شینگل تنها محصولی است که هر نفر غیر از نصاب و متخصص می تواند روی سقف راه برود و مشکلی ایجاد نشود در حالی که در هیچ یک از سقفهای شیبدار مشابه همچین امکانی نمی باشد. سقفهای شینگل در طرح ها متنوع و رنگهای متنوع تولید می گردد. طرح شینگل لانه زنبوری یا چند ضلعی که برای سقفهای آلاچیق و سقفهایی با طرح دایره یا کرو حرف اول را میزند . طرح شینگل دولایه یا کمبریج که بهترین گذینه برای سقفهای ویلایی میباشد . طرح شینگل ساده یا آجری که برای سقفهای ساده بسیار مناسب میباشد .

ویلا کلمه ای است که از زبان فرانسه گرفته شده است به معنی خانه ییلاقی که از هر چهار طرف نمای ساختمان رو به بیرون قابل مشاهده باشد ، البته ویلا اسم منطقه ایی در هرزوگبین نیز میباشد. در قسمت بیرونی یک ویلا که منظره و نمای یک ویلا را به بیننده منتقل میکند که میتواند جلب نظر کند سقف در صورت شیبدار بودن و نمای دیوار و طرح ویلا میباشد.

این نوع محصول نسبت به سفال و ورق گالوانیزه از کیفیت بالاتری بر خوردار میباشد و نسبت به سفال قیمت بیشتری دارا میباشد و سبک تر از سفال میباشد. آندولین شیتهای دو متری در عرض 95 سانتیمتری میباشد و فقط در طرح موجدار تولید میشود با رنگ بندیهای متنوع و آندوویلا در شیتهای 106 سانتیمتری و عرض 40 سانتیمتری تولید میشود که فقط در یک نوع طرح تولید میگردد.

این دو محصول در کشور ما ایران به صورت وارداتی از کشورهای ترکیه و فرانسه میباشد. آندولین و آندوویلا از نظر کیفیت و هزینه از سقفهای شیبدار گالوانیزه و سفال در مرتبه بالاتر قرار دارند. از مشکلات این نوع سقفها به علت خشکی ماده اصلی برای اجرای سقفهای با شکستگی و کرو مناسب نمیباشد.

این محصول در دسته مصالح مدرن قرار گرفته و جزو عایق هایی است که از فرآیند نانو در تولید آن ها استفاده شده است. از این محصول در جهت عایق بندی رطوبتی نمای ساختمان و عایق رطوبتی بام استفاده می شود و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های آن ها می توان به وزن کم و مقاومت آن در برابر حریق اشاره کرد. این محصول در دسته انواع عایق بی رنگ قرار دارد. عایق رطوبتی نانو پلیمر، نمونه ای از عایق های نانو می باشد.

دکمه بازگشت به بالا