اجتماعیمطالب کسب و کار

مزایای تخت استخری مدرن برای ویلا

تخت استخری و ساحلی

تخت استخر و تخت آفتابگیر اغلب یک تنوع معنایی و نه گونه‌شناختی از صندلی عرشه‌ای هستند که از آن ناشی می‌شوند. در بیشتر موارد، علاوه بر امکان دراز کشیدن در حالت کاملا افقی را نیز ارائه می دهند. در واقع، هیچ چیز خوشایندتر از دراز کشیدن روی یک صندلی آفتابگیر یا تخت استخری نیست.

همانطور که قبلا ذکر شد، این ها از بستگان نزدیک هستند. تخت استخری که به سادگی صندلی عرشه نیز نامیده می شود، از یک یا فلزی و یک بوم کشیده تشکیل شده است که حالت نیمه درازکش را ارائه می دهد. همانطور که در مورد تخت آفتابی، برخی از سازندگان آن را نیز می نامند، زمانی که مجهز به تکیه گاه برای کشش پاها و تکیه گاه است که می تواند کم و بیش خم شود.

یا تخت آفتابگیر، جای پای کوچک آن است. ترجیحا اگر کمد کوچکی دارید همچنین در نظر داشته باشید که نگهداری از تخت خواب تاشو همیشه راحت تر از یک تخت ثابت خواهد بود (مخصوصا اگر چرخ هم داشته باشد).برای یک پلان ویلایی مدرن بسیار پر کاربرد میباشد.

صرف نظر از نوع، ثابت یا تاشو، و انتخاب جنس تخت خود، باید کاربرد مورد نظر خود را از آن مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که وضعیت نیمه نشسته به نفع فعالیت های مطالعه و گفتگو است و وضعیت دراز کشیدن برای استراحت و آفتاب گرفتن ترجیح داده می شود. هر شکلی که باشد، اگر قرار است تخت اغلب جابجا شود، مدل های چرخ دار را انتخاب کنید.

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

یک تخت برای آفتاب گرفتن و بعد از شناکردن به پشت یا برای چرت زدن ضروری است. تکیه گاه کاملا پایین آمده سطحی کاملا صاف را ارائه می دهد.

تخت های S شکل که برای آرامش با شکل بدن تطبیق داده شده اند، ارگونومیک و راحت هستند. آنها برای افرادی که مشکلات کمر دارند و یا کسانی که برای بلند شدن تلاش می کنند ایده آل هستند. آنها اساسا از آلومینیوم و پارچه ساخته شده اند.

شکل ارگونومیک آن به همه فعالیت‌ها اجازه می‌دهد: آفتاب گرفتن، مطالعه، خوابیدن. این صندلی‌ها اغلب به دسته‌های پهن مجهز هستند و حالتی نیمه نشسته یا دراز می‌کشند.

اکنون که شکل صندلی خود را انتخاب کرده اید، باید متریال آن را نیز انتخاب کنید. این انتخاب را می توان با توجه به طراحی، سهولت نگهداری و یا صرفا بودجه انجام داد.

از مزایای پی وی سی مقاومت آن، سهولت نگهداری و قیمت آن است. بی زمان و مناسب برای بودجه های محدود، به یک بالشتک نیاز دارد زیرا جنس آن بسیار سفت است و تمایل به گرم شدن در زیر نور خورشید دارد.

رزین بافته شده چیزی برای حسادت به پی وی سی ندارد زیرا علاوه بر مزایای آن، یک حس زیبایی شناختی و مدرن به آن اضافه می کند. شما می توانید بین دو نوع رزین انتخاب کنید: (ارزان تر) و (از نظر زیبایی شناسی بهتر است). با این حال استفاده از بالش برای راحتی بیشتر توصیه می شود.

فقط ساختار تخت ها از آلومینیوم ساخته شده است. این ماده دارای مزیت بسیار سبک است و اگر می خواهید تخت خود را به طور مرتب نگه دارید یا پناه دهید، بسیار کاربردی است. صندلی های آلومینیومی ساخته شده از مواد ضد زنگ، طراحی مدرن و ضروری را ارائه می دهند .

صندلی های چوبی عمدتا از چوب های عجیب و غریب به ویژه ساخته شده اند. با این حال، آنها را می توان در اسانس های دیگر مانند اقاقیا، صنوبر و غیره نیز یافت. چوب ظرافت و سبک زیادی به محیط بیرونی شما می دهد. با این حال، برای حفظ سایه و ظاهر آن نیاز به نگهداری منظم دارد.

اگر نشیمن تخت از همان مواد فریم ساخته نشده باشد، به احتمال زیاد از جنس پارچه است. این یک ماده مصنوعی بسیار راحت و نرم است که با الیاف PVC بافته شده است.

گزینه راحت طبق تعریف. در اندازه ها و رنگ های مختلف، آنها را با روکش های قابل جابجایی برای سهولت در شستشو انتخاب کنید. قطعا برای تخت هایی که صندلی سفت دارند توصیه می شود. برای افزایش طول عمر آنها، کوسن های تخت را در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید نگهداری کنید.

این به شما اجازه می دهد تا از تخت در برابر اشعه UV و آب و هوای بد محافظت کنید. برای زمستان توصیه می شود.

چترهای آفتابی محافظت در برابر اشعه های خورشید را تضمین می کنند. به طور خلاصه نوعی چتر کوچک.

اینجا تابستان می آید. باید به ساحل بروید و مثل هر سال متوجه شدید که ندارید. یا شاید تمام زمستان آن را در باغ رها کرده اید و اکنون کاملا ویران شده است. نگران نباشید، خواندن این مقاله در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل می کند.

اگرچه به نظر می رسد این یک عملیات ظاهرا بسیار ساده است، اما در واقعیت، انتخاب یک تخت ساحلی تاشو که مطابق با نیازهای ما باشد، برخلاف انتظار، می تواند واقعا پیچیده باشد.

دلیلش چیه؟ خوب، مدل ها، اندازه ها و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، در این جریان بی پایان انتخاب، ممکن است احساس سردرگمی کنیم.

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم برخی از نکات استاندارد مورد علاقه را به شما نشان دهیم تا از بین تعداد بیشماری تخت ساحلی تاشو و در وب سایت، انتخابی متفکرانه داشته باشید.

در ادامه، رتبه‌بندی بهترین تخت‌خواب‌های ساحلی تاشو و استخری در سال جاری و پرسش‌های متداول مشتریانی که در حال آماده‌سازی برای خرید تخت استخری از این نوع هستند را به شما نشان خواهیم داد.

امیدواریم راهنمای ما در انتخاب این محصول به شما کمک کند!

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی کلیک کنید .

یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی که در روز های گرم تابستانی ما را سر ذوق می آورد، دراز کشیدن زیر نور آفتاب بعد از شنا است؛ درواقع ما را نیازمند می سازد که به فکر خرید یک تخت استخری باشیم. تخت استخری در انواع مختلفی از طرح، رنگ و جنس ارائه می شود که بنا بر آنچه سلیقه ماست می توانیم نمونه‌ای از آن را خریداری کنیم. در این مقاله می‌خواهیم درباره صحبت کنیم. چرا که می دانیم نیاز است که درباره آن شناختی داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر این محصولات به صورت انحصاری در تولید میشود .

یکی از محصولات جانبی به منظور استفاده برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن در کنار دریا و یا در طبیعت های بکر است؛ تخت استخری یکی از لوازم تفریحی به شمار می رود همچنین افرادی که به کنار دریا می روند و قصد شنا کردن در آّب را ندارند می توانند بر روی تخت استخری استراحت کنند. یکی دیگر از کاربرد های تخت استخری این است که افرادی که تنشان خیس است و یا می خواهند از انواع روغن و کرم‌ها استفاده کنند، می توانند روی تخت استخری بنشینند. هایی که ارائه  می‌شوند، هر کدام دارای ویژگی های خاص و کاربرد های متنوع ای هستند. اکثر تخت های استخری ضد قارچ و باکتری هستند؛ برخی از تخت ها هم قابلیت شست و شو دارند و هر بار می توان از آن به خوبی استفاده کرد. را هم می توانید برای فرزندانتان تهیه کنید تا آن‌ها هم از تابستان خود لذت ببرند.کنار ساحل با داشتن تخت استخری و یک دست و همینطور یک همه ی موارد لذت بردن فراهم است.

استفاده از تخت استخری فقط در کنار استخر و یا دریا نیست بلکه می توانیم در فضا های طبیعی مانند: جنگل، طبیعت های بکر و ویلاها و … هم از آن استفاده کنیم. ماهیت تخت استخری برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن زیر آفتاب است؛ بنابراین اگر می خواهید شما هم از فواید آفتاب و هوای گرم تابستانی استفاده کنید، بد نیست برای خرید کمی تحقیق کنید. متناسب با حالت بدن طراحی شده اند و کاملا استاندارد هستند، در واقع می توان گفت دارای ارگونومی بدن انسان هستند.

تخت استخری در کنار دریا برای این موضوع طراحی شده است که وقتی افراد به آب‌تنی و شنا می روند، سروکله زدن با آب دریا باعث خستگی می شود، از طرفی مهندسانی که را طراحی کردند، به فکر ارگونومی و حالت قرار گیری بدن بر روی آن هم افتادند. در هر صورت اگر شما هم می خواهید از دیدن فضای  دل‌نشین دریا و طبیعت لذت ببرید، در حالی که ارگونومی و حالت قرار گیری بدن‌تان خوب قرار گرفته باشد،  می‌توانید با آشنا شوید و بهترین و مناسب ترینِ آن را برای خود و یا خانواده خود خریداری کنید.

بر اساس نوع متریالی که در ساخت به کار رفته است، ارزش قیمت گذاری آن تعیین می شود. تخت استخری پلاستیکی یکی از است که بسیار سبک و قابل شست و شو است و قیمت مناسبی دارد. تخت استخری تاشو هم نمونه دیگری است که فضای بسیار کمی را اِشغال می کند و می توانید به راحتی آن را حمل کنید؛ تخت استخری تاشو کمی قیمت بیشتری به نسبت تخت پلاستیکی دارد. تخت استخری حصیری نمونه دیگری است که دارای زیبایی خاصی است و بسیار سبک است، به دلیل استفاده از حصیر کمی به نسبت دو نمونه قبلی گران تر است.

که در بازار وجود دارند، هر کدام دارای طرح و جنس های مختلفی هستند که بر اساس نیاز و یا سلیقه خود می توانید تخت استخری مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای انتخاب ابتدا باید به موضوع فکر کنید که تخت استخری را در کجا می خواهید قرار دهید؟ تخت استخری شما در زیر نور خورشید قرار می گیرد و یا در فضایی سرپوشیده؟

به شرح زیر است:

یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین نمونه های نوع پلاستیکی آن است که در رنگ بندی ها و طرح ها و مدل های زیادی از آن را می توانید ببینید. شاید در ابتدا با شنیدن نام پلاستیکی در تخت استخری فکر کنید که احتمالاً جنس خوبی ندارد، اما این گونه نیست. تخت استخری پلاستیکی به دلیل قرار گیری در مقابل نور خورشید باید از جنس مناسبی برخوردار باشد؛ بنابراین طراحان به فکر استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت تخت استخری پلاستیکی افتادند. این مدل از تخت ها هرگز دچار تغییر رنگ نمی شوند و نسبت به سایر تخت استخری ها راحت تر جا به جا  می‌شوند. تخت استخری پلاستیکی قابل شست و شو است.

تخت استخری تاشو یکی از بهترین نمونه از تخت های استخری است که بسیار طرفدار دارد. تخت استخری تاشو را نیازی نیست در همان جا رها کنید، زیرا به راحتی تا می شود و حمل آسانی دارد. از نظر کیفیت و جنس هم باید اشاره داشته باشیم به کیفیت خوب فیبر های آن که دارای طراحی فوق العاده است. مزیت های استفاده از تخت استخری تاشو بسیار زیاد است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید تخت استخری تاشو است.

تخت استخری حصیری در انواع مختلفی ارائه می شود که با عنوان‌های تخت حصیری با ارتفاع بلند و تخت حصیری با ارتفاع کوتاه هستند. تخت حصیری با ارتفاع بلند بسیار جنس خوبی دارد و حس خوبی را به شما از فضا منتقل می‌کند. تخت حصیری با ارتفاع کوتاه هم برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است و در مدل ها و رنگ ها و سبک های مختلفی تولید می شود.

زمانی که شما بنا دارید یکی از را تهیه کنید، برای داشتن یک انتخاب خوب باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از این نکات شناخت و ویژگی های هر کدام می باشد. شناخت ویژگی های هر کدام از این تخت ها به شما کمک می کند تا بتوانید بر اساس سلیقه و یا نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید. همچنین هر کدام از این تخت ها دارای یک قیمت مشخص می باشند. شما می توانید متناسب با بودجه خود برای خرید یکی از این تخت های استخری اقدام نمایید. در برخی موارد نیز می توانید از تجربه افراد متخصص در این زمینه برای تهیه یک تخت استخری باکیفیت کمک بگیرید.

به طور کلی برای این که بتوان را به خوبی شناخت و سپس یکی از آن ها را تهیه کرد، لازم است تا به برخی نکات پیرامون آن تسلط داشت. در واقع شما در ابتدا می توانید با مدل های مختلف این تخت ها آشنا شده و سپس در مورد هر کدام و شیوه عملکرد آن ها اطلاعاتی را کسب کنید.

خرید تخت ساحلی

برای خرید تخت ساحلی علاوه بر فروشگاههای حضوری میتوانید به فروشگاههای اینترنتی نیز مراجعه فرمایید.در نظر داشته باشید فروشگاهی که خرید اینترنتی این محصول را انجام میدهید تجربه کافی در تولید محصولات استخری و همینطور فروشگاه معتبری باشد تا تجربه خوبی نسبت به خرید داشته باشید. در زیر به چند نمونه از فروشگاه های اینترنتی تجهیزات ویلایی و تخت استخری  میپردازی.

دیجیکالا،ترب،سوبیاو ویلاسازه

1.دیجی کالا(www.digikala.com)

این سایت بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران بوده و خرید مطمعنی را برای خریداران فراهم کگرده است دیجی کالا دارای ضمانت بازگشت وجه و مرجوع کالا میباشد.

2.ویلاسازه(https://villasaze.ir/)

ویلاسازه بزرگترین فروشگاه تولید تجهیزات ویلایی و تخت استخری در ایران میباشد و محصولات خود را در سایت دیجی کالا و ترب نیز به نمایش گذاشته است.

3.ترب(https://torob.com)

سایت ترب خهود فروشنده محصولات نبوده ولی فروشندگان معتبر را برای خرید مطمعن راهنمایی میکند و بهترین قیمتها را میتوان از ترب به دست آورد.

4.سوبیا(https://subia.ir/)

سوبیا یک فروشگاه اینترنتی بوده و محصولات تولید کنندگان بسیاری را از جمله ویلاسازه و مدرن سازه به فروش میرساند.سوبیا در واقع مثل ترب و دیجی کالا بوده و محصولات تولید کنندگان دیگر را به فروش میرساند.

دکمه بازگشت به بالا