عمومیمطالب کسب و کار

اجرای انواع سقف شیبدار

مفتخریم که بابیش از 10 سال تجربه در خصوص مشاوره ، طراحی و اجرا انواع سازه های سقف شیبدار با پوشش های متنوع مانند سفال، شینگل، کینگستون و غیره درخدمت شما هستیم.

چرا سقف شیبدار را انتخاب کنیم؟

  • مشاوره
  • ما تولید کننده و مجری هستیم
  • تضمین قیمت و کیفیت
  • پشتیبانی

دلایل استفاده از سقف شیبدار

از مهم تر ین دلایل استفاده از سقف شیروانی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1. هزینه کمتر نسبت به سقف های بتنی و ضربی
1. سرعت اجرای بسیار بالا
3. زیبایی سقف در کنار نما
4. هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین
5. حذف هزینه های جانبی سقف از قبیل شیب بندی – ایزوگام – لوله کشی و …
6. تنوع در طرح و رنگ و جنس

سقف های شیب دار مخصوص مناطق گرم: این سقف ها به گونه ای اجرا میشوند که نور خورشید را بازتاب دهند و گرمای کمتری را جذب کنند.

سقف های شیب دار مخصوص مناطق سرد: در این مناطق برعکس مناطق گرم می بایست در سقف های شیبدار از پنل خورشیدی استفاده کرد. با توجه به اینکه در این مناطق بارش باران و برف زیاد است، استفاده از این گونه سقف کمک می‌ کند تا آب باران و برف به راحتی‌ از ناودان سرازیر شده و به پایین بریزند. همچنین در زمان بارش برف نیز نیازی به برف روبی نمی باشد.

با توجه به شرایط آب و هوایی که ایران  در آن قرار گرفته است معمولا تمرکز سازه های شیبدار به سمت پوشش هایی است که از نظر عایق بندی شرایط استانداردتری را دارا باشند.

انواع پوشش های سقف شیبدار

سقف شیبدار شینگل

شینگل از مقاوم ترین و پر مصرف ترین پوشش های سقف شیبدار است. در طراحی آن به نکاتی مانند ایزولاسیون در مقابل تغییرات دما، انعکاس نور خورشید، انعطاف‌پذیری در برابر ضربه، مقاومت در مقابل وزش بادهای شدید و شکل‌گیری به فرم‌های گوناگون سطوح شیب‌دار و دلخواه توجه ویژه شده است. این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی بر روی سقف های گنبدی شکل و قوس دار قابل اجرا می باشد.

سقف شیبدار روف تایل

روف تایل با دستگاه اتوماتیک تحت حرارت بالا با فشار زیاد تولید می شود. که در برابر باد و طوفان مقاوم هستند. همچنین این نوع پوشش در مقابل نوسانات حرارتی بسیار مقاوم و پایدار می باشد.

از جمله مزایای روفتایل میتوان به رنگ بندی و دوام بسیار بالای آن اشاره کرد.

سقف شیبدار سفال طبرستان

سفال طبرستان محصولی آمیخته با فرهنگ غنی ایرانی است که طرفداران زیادي در تمامی شهر هاي ایران دارد. این محصول بی نظیر و مقاوم علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و ماندگاري با محیط زیست نیز سازگار است. این محصول داراي طول عمر بالا و مقاوم در برابر آتش سوزي است.

سقف شیبدار با پوشش پرچین

ورق پرچین یا تایل پرچین از جنس فولاد می باشد که در سه سطح ضخامت 0.4، 0.5 و 0.6 میلی متر تولید می شود. به دلیل وزن کمی که دارد حمل و نقل و نصب این ورقه ها راحت است. گزینه مناسبی در برابر زلزله، باران و باد شدید است.

سقف شیبدار با پوشش ورق گالوانیزه

استفاده از ورق گالوانیزه از لحاظ افتصادي بسیار به صرفه بوده، ضمن اینکه در برابر سرما و گرما و رطوبت و باران از مقاومت بالایی برخودار است.

سقف شیبدار با پوشش کینگستون

کینگستون داراي 8 لایه است که هسته اصلی آن از جنس گالونیوم و پوشش رویه آن توسط دانه هاي سنگریزه پوشیده شده است. این پوشش در مقابل زلزله، تگرگ و باد هاي شدید مقاوم بوده و داراي استحکام و پایایی بالایی است.

دکمه بازگشت به بالا