عمومی

خرید بهترین برندهای لباس مجلسی زنانه ترک

دفاکتو فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرد و موفقیت آن در طی این سالها باعث شده است که 324 فروشگاه در ترکیه راهاندازی کند. دفاکتو یکی از برندهای معروف لباس ترکیه است که 123 فروشگاه در 24 کشور دیگر ازجمله مصر، روسیه، تونس، بلاروس، مالزی و قزاقستان افتتاح کرده است. این برند را باید متخصص در پوشاک خصوصا شومیز بلند برای تمام اعضای خانواده دانست. قرار گرفتن در بین سه برند برتر ترکیه در صنعت خود ماموریت اصلی آنها است.

با بررسی گردش مالی شش رقمی برندهای معروف لباس ترکیه میتوان گفت ترکها اعتقاد زیادی به این مساله دارند که اگر برای زندگی کردن لباس بپوشید بدون شک در زندگی میتوانید هر چیزی را داشته باشید. در ترکیه احساس رضایت شخصی و خوشپوش بودن دست به دست هم دادهاند تا نسل جوان ترکیه نه تنها جریان مد روز را دنبال کند بلکه آن را تعیین هم میکند. اما همیشه اینطور نبوده است. برای چندین دهه ترکیه از صنایع مد و لباس کشورهایی مانند فرانسه، آمریکا و انگلیس بسیار فاصله داشته است.

شهری که در آن برندهای معروف لباس ترکیه در آن شکل میگیرند. این شهر پاسخگوی نیازهای تمام افراد با سلایق مختلف از طرفداران لباسهای کوتاه گرفته تا دنبالهروهای سلبریتیها است. میدنایت اکسپرس محله ببک استانبول یک مثال بسیار فوقالعاده است. این فروشگاه که قیمت اقلام آن از 2000 لیر ترکیه شروع میشود از باشکوهترین فروشگاههای استانبول است. جواهرات گران قیمت و مد روز تخصص اصلی آنها است. علاوه بر این در این فروشگاه میتوانید آخرین طراحیهای منحصر به فرد طراحان بین المللی و ترک را پیدا کنید.

دسا یکی از برندهای معروف لباس ترکیه به طور اختصاصی به طراحی محصولات چرمی میپردازد. در حقیقت آنها با طراحی کیف زنانه و تولید آن توانستند خود را به یکی از بزرگترین نامهای صنعت مد ترکیه و جهان تبدیل کنند. آنها فروشگاههایی در ارمنستان، آذربایجان، گرجستان و قبرس دارند. دسا از کت و دامن چرمی زنانه گرفته تا آکسسوریهای مردانه را با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار میکند. یکی از برندهای معروف لباس ترکیه است که در سطح جهان به خوبی شناخته شده است.

در کنار آن فروشگاه آتلیر 55 با شعار خانهای برای طراحان آینده توانسته است درآمد زیادی کسب کند. شاید باور نکنید اما برای لیست فروشگاههای فوقالعاده جذاب استانبول نمیتوان خرید لباس زنانه ترک پایانی متصور شد. این برند اولین بار درهای خود را در سال 1989 باز کرد و به عنوان یکی از موفقترین برندهای معروف لباس ترکیه در بخش زنان شناخته میشود. آنها توانستهاند تا این لحظه 142 فروشگاه را در سراسر ترکیه افتتاح کنند. همچنین از طریق تجارت آنلاین پای خود را در عربستان سعودی، کویت، قطر، عراق، قبرس، آذربایجان و بحرین نیز باز کردهاند.

مجموعه های ECO این برند تولیدات این بخش از تیم دفاکتو به حساب میآیند. السی وایکیکی تنها به بازار ترکیه بسنده نکردهاند زیرا هدف اصلی آنها تبدیل شدن به یک شرکت مطرح در سطح اروپا در سال 2023 است. در سال 2017 آنها توانستند راه خود را به بازار اندوزنی و کنیا باز کنند. در سال 2016 آنها منسوجات خانگی را نیز به محصولات خود اضافه کردند. فلسفه آنها مبنی بر اینکه همه ممکن است لباس خوب بپوشند در لباسهای بسیار شگفتانگیز با قیمت مناسب برای مردان، زنان، کودکان و نوزدان مشهود است.

علاوه بر این آنها از کودکان غافل نشده اند و محصولاتی را نیز برای آنها در نظر گرفتهاند. آنها همچنین آکسسوریهای مختلفی از جمله ساعت، جواهرات، کیف و عینک را نیز ارائه میدهند. کلزیون نیز مانند السی وایکیکی از برندهای معروف لباس ترکیه است که علاوه بر فعالیتهای بشردوستانه به فکر محافظت از محیط زیست نیز هستند. به همین دلیل آنها همیشه در تلاش هستند تا محصولاتی را روانه بازار کنند که به محیط زیست آسیب نرساند. دنیای لباس ترکیه در این شش برند معرفی شده خلاصه نمیشود.

دکمه بازگشت به بالا