اقتصادی

تامین مالتی‌مدیای سایپاشاهین از منبع داخلی سوم آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سازگار با گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا ، محمد حسن جبلی جوان افزود: گروه خودروسازی سایپا با هدف استفاده از ظرفیت های داخلی برای بومی سازی قطعات و همچنین تسریع در تکمیل وسایل نقلیه تولیدی و تحویل مشتری علاوه بر چندرسانه ای سراتویی و محصول کروز شروع به ارائه مالتی مدیا از منبع سوم کرد.

وی با پرداختن به مشکلات ایجاد شده توسط تحویل به موقع مالتی مدیا به اولین تأمین کننده گفت: ایجاد منابع جدید تأمین مالتی مدیا در دستور کار مهندسان سایپا قرار دارد و برای اولین بار در بیشتر زمان های چاپ این مجموعه الکترونیکی یک شرکت قدرتمندی در این زمینه .و عملیاتی شد.

گفت: دستیار کیفیت گروه سایپا: شرکت علاوه بر این فنکاوندیش به عنوان سومین تامین کننده ، تولید چندرسانه ای را برای سایپا فراهم می کند که در رانندگان خودرو نصب شده و به مشتریان تحویل داده می شود.

به گفته وی ، محصول شرکت مذکور از نظر قابلیت ، کیفیت و کارایی مطابق با استانداردهای مطلوب خودروی سایپا شاهین ساخته شده است.

جب‌ج جو علاوه بر این فنکاوندیش وی آن را یکی از مهمترین مجموعه ها برای ساخت و تهیه قطعات الکترونیکی پیشرفته و با کیفیت مورد استفاده در صنایع دفاعی عنوان کرد و گفت: “محصولات این شرکت با کیفیت بالا طراحی و تولید می شوند. بسیار کارآمد و با صلاحیت.”

معاون کیفیت گروه سایپا با اشاره به برخی تغییرات در دفترچه های تحویل برخی مشتریان با خودرو چندرسانه ای ، گفت: “این تغییرات به دلیل عدم وجود کتابچه های چاپی سازنده است که اکنون برطرف شده است. و این شرکت دارای یک کتابچه راهنمای سازگار با تولید چندرسانه ای. “تهیه شده توسط گروه سایپا برای دسترسی به مصرف کنندگان از طریق این مجموعه.

دکمه بازگشت به بالا