عمومی

فراخوان مبلّغ اربعین حسینی در خوزستان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین از آغاز فراخوان جذب مبلغ در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: هدف از صدور این فراخوان انجام هماهنگی‌های لازم با مواکب تعیین شده در مسیر نجف تا کربلا قبل از شروع ایام عزاداری اباعبدالله (ع) است تا مبلغان بتوانند به بهترین نحو در بازه‌ی زمانی مشخص شده به زوار خدمت کنند.

وی افزود: این فراخوان ویژه مبلغان زبان‌دان (مسلط به یکی از زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیولی و…) است تا بتوانند خدمت رسانی بهتری به زوار امام حسین (ع) از کشورهای مختلف داشته باشند.

حجت الاسلام علیزاده گفت: تبلیغ در بازه زمانی یکم تا ۲۱ صفر، ملبس به لباس مقدس روحانیت و یک هفته حضور در مواکب تعیین شده از جمله شرایط شرکت مبلغین در این فراخوان است.

وی بیان کرد: مبلغان برای ثبت نام باید به آدرس https://mwrbyn-lmll-hw.formaloo.com/1n0kt مراجعه و مشخص کنند که در چه بازه‌ی زمانی می‌توانند به زوار خدمت کنند.

مسئول ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان گفت: از تمامی روحانیون خوزستانی که قصد شرکت در مراسم اربعین در سال جاری را دارند خواهشمندم حتماً با لباس مقدس روحانیت در این مراسم شرکت کنند تا زوار از فیض حضور یک روحانی در کنار خود محروم نشده و بتوانند سوالات دینی، فقهی، اجتماعی و… خود را با آنها مطرح کنند.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ایتا به شماره‌های ۰۹۱۶۳۰۹۹۵۷۹ (حجت الاسلام نصاری نماینده روحانیون خوزستانی مقیم قم) و ۰۹۱۶۱۱۵۱۱۵۶ (حجت الاسلام حریفی نماینده روحانیون استان خوزستان) پیام دهند.

دکمه بازگشت به بالا