اقتصادی

نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

یکی از شرکت های فناوری یک بستر تخصصی برای جلوگیری از رویدادها و نمایشگاه ها را اجرا کرد که امکان تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران را مشاهده می کرد.

نوید امیدیان ، مدیرعامل این شرکت فناوری در مصاحبه با نازک نارنجی ، وی با اشاره به راه اندازی یک بستر تخصصی ، با توجه به این دلیل که از این بستر برای میزبانی نمایشگاه ها و رویدادها به صورت آنلاین استفاده می شود ، گفت: در راستای این امر می توانیم به صورت مجازی رویدادها و نمایشگاه ها را ایجاد کنیم.

وی ایجاد مشارکت بین بازدیدکنندگان و غرفه داران و برگزارکنندگان را بخشی از این بستر تخصصی ذکر کرد و یادآور شد: از این طریق بازدید کنندگان می توانند به راحتی با غرفه داران ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند ، در حالی که بازدید کنندگان می توانند در کارگاه ها ، سخنرانی ها و کارگاه ها شرکت کنند.

امیدیان ادامه می دهد: “علاوه بر این ، غرفه داران می توانند اطلاعات خود را با ساختار بصری مناسب از طریق بستر این بستر به اشتراک بگذارند.

مدیر عامل این شرکت با تأکید بر اینکه این بستر به صورت چند زبانه طراحی و اجرا می شود ، اظهار داشت: تا به امروز دو نمایشگاه برای پتروشیمی ایران و وزارت نیرو ساخته ایم و شرکت کنندگان خارجی نیز در این نمایشگاه ها شرکت کرده و با آنها گفتگو کرده اند شرکت های ایرانی .استند.

وی در مورد مزیت های رقابتی این پلت فرم تخصصی گفت: “این پلتفرم به معنای واقعی کلمه به هویت پلتفرم احترام می گذارد ، به طوری که وقتی کاربر وارد آن می شود و یک مکالمه یا یک جلسه را هماهنگ می کند ، اطلاعات موجود در پروفایل و حساب کاربرد آن است. رعایت کنید

به گفته وی ، این امر کاربر را از تمام رویدادها و نمایشگاه هایی که در آنها شرکت می کند مطلع می کند.

علاوه بر Omidian: اجرای صفحه نمایشگاه در این بستر بر اساس یک تصویر ایزومتریک است که به کاربر اجازه می دهد غرفه ، شخص یا محصول مورد نظر را در کمترین زمان پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا