بین الملل

سانسور گزارش‌های انتقادی از رژیم صهیونیستی در «شبکه دویچه وله»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی ، رسانه ها روز دوشنبه گزارش دادند که شبکه خبری دویچه وله در آلمان گزارش های انتقادی درباره رژیم صهیونیستی را سانسور می کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ، تحریریه شبکه دویچه وله روزنامه نگاران و سردبیران خود را از انتشار اخبار مربوط به جنایات نژادپرستی و آزار و اذیت فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی منع کرد.

یک سند دو صفحه ای منتشر شده در شبکه های اجتماعی تأکید می کند که میراث هولوکاست و مسئولیت ویژه آلمان در قبال رژیم اسرائیل همچنان سنگ بنای قانون اساسی و سیاست خارجی آلمان است.

مانوئلا کسپرکلاریج ، سردبیر دویچه وله به کارمندان خود گفت: “ما هرگز از حق وجود اسرائیل س questionال نخواهیم کرد.”

دویچه وله مدت هاست که به دلیل گزارش های مغرضانه از حمله اسرائیل به فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی مورد انتقاد قرار می گیرد.

دیده بان حقوق بشر (HRW) اخیراً گزارش داده است كه مقامات اسرائیلی مرتكب جنایات علیه مردم و آزار و اذیت فلسطینیان شده اند. این سازمان گفت: “این یافته ها بر اساس سیاست کلی اسرائیل در ادامه سرکوب یهودیان فلسطینی و سو abuseاستفاده از فلسطینیان ساکن در سرزمین های اشغالی از جمله بیت المقدس شرقی است.” در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد 213 صفحه است.

درگیری ها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 10 مه پس از پایان اعتصاب مقاومت در تل آویو بر سر لزوم پایان دادن به تجاوزات رژیم در قدس و مسجد الاقصی آغاز شد.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد كه 220 فلسطینی ، 58 كودك آنها ، در یك هفته حمله اسرائیل به نوار غزه كشته شدند.

یک مقام ارشد صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز در مورد وضعیت کودکان در نوار غزه ابراز نگرانی کرد و در مصاحبه با راشا کارون گفت: “وضعیت وخیم است.” فقط در عرض پنج روز حداقل 40 کودک در نوار غزه کشته شده اند. “

این مقام یونیسف با اشاره به خسارت بیش از 30 مدرسه در نوار غزه در روزهای اخیر گفت: “در حال حاضر ، هیچ جای امن برای کودکان در هیچ جای غزه وجود ندارد.” “در حالی که همیشه باید از آنها محافظت شود.”

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا