بین الملل

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهارمین روز متوالی

شبکه خبری المیادین در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان به حملات به غزه ادامه می‌دهد و چندین حمله هوایی به اراضی کشاورزی در مناطق مختلف این باریکه انجام داده است.

خبرنگار المیادین در غزه در این باره گزارش داد که حملاتی توسط اسرائیل به زمین‌های کشاورزی در شرق شهر غزه انجام شد، همزمان جنگنده‌های این رژیم زمین‌های کشاورزی شرق بیت حانون در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

وی همچنین اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی هدفی را در محله «التنور» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و همزمان یک هواپیمای جاسوسی این رژیم نیز به هدفی در محله «السلام» در جنوب شرقی رفح حمله کرد.

در همین راستا، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که میانجی‌های مصری نسبت به امکان برقراری آتش بس در ساعات آینده خوشبین بوده و در حال مذاکره با جنبش جهاد اسلامی هستند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، همچنین مقامات نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر گفته‌اند که می‌توان به حملات به غزه پایان داد.

رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه حملاتی را در نوار غزه آغاز کرد که تا به امروز ادامه داشته و تا بدین لحظه منجر به شهادت ۳۰ فلسطین و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی دیگر شده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد، از زمان آغاز عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه، ۸۶۶ راکت از این منطقه به اراضی اشغالی شلیک شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز صبح بیانیه‌ای در صفحه توییتری خود منتشر کرد و در آن نوشت، از زمان آغاز عملیات نظامی این رژیم علیه نوار غزه، از بامداد روز سه شنبه تا صبح امروز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین حدود ۸۶۶ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

این جنایت صهیونیست‌ها واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین در نوار غزه را به همراه داشته و گروه‌های مقاومت نیز از روز چهارشنبه موشک‌باران اراضی اشغالی را در دستور کار قرار داده‌اند.

311311

دکمه بازگشت به بالا