اقتصادی

دسترسی کاربران به واتس‌اپ مسدود نمی‌شود

کاربران WhatsApp که با سیاست حفظ حریم خصوصی جدید این سرویس پیام رسانی مطابقت ندارند بلافاصله مسدود نمی شوند اما ویژگی های محدودتری را تجربه می کنند.

در راستای ISNA ، پیام رسان WhatsApp فیس بوک تصمیم گرفته است که تهدید به جلوگیری از دسترسی کاربرانی را که با سیاست حفظ حریم خصوصی جدید این شرکت موافق نیستند ، متوقف کند. تغییرات حریم خصوصی واتس اپ از 15 مه آغاز می شود.

این تغییرات ابتدا قرار بود در ماه فوریه اعمال شود ، اما به دنبال انتقاد گسترده کاربران واتس اپ از تغییرات جدید ، سرویس پیام رسان تصمیم گرفت سرعت به روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی را تا اواسط ماه مه کاهش دهد.

سیاست جدید حریم خصوصی WhatsApp به این برنامه اجازه می دهد تا اطلاعات کاربر را در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارد. این به روزرسانی بر حریم خصوصی پیام های خصوصی ارسال شده توسط کاربران به دوستان و خانواده آنها و به ویژه در رابطه با پیام های تجاری ارسال شده در این سیستم تأثیری نخواهد داشت. هنگامی که این تغییرات برای اولین بار اعلام شد ، بسیاری از کاربران فکر کردند که محتوای پیام های آنها به خطر می افتد.

به گزارش فناوری رادار ، با نزدیک شدن به مهلت مقرر ، واتس اپ اکنون زمان زیادی برای بررسی و تأیید به روزرسانی به کاربران می دهد. حتی اگر دسترسی کاربران WhatsApp مسدود نشده باشد ، کاربران با عواقب موافقت نکردن با این به روزرسانی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا