اقتصادی

پیشنهاد کاربران نازک نارنجی برای مدیریت بازار در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری نازک نارنجی ، این در حالی است که باعث رشد قیمت همراه با کمی کالا در بازار مانند مرغ و روغن و … می شود ، مشکلاتی را در بین شهروندان ایجاد کرده است.

کاربران نازک نارنجی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در بازارهای فعلی باید از کدام بازارها نظارت کرد و پیشنهاد شما برای مدیریت بازار در این فضا چیست؟ نظرات زیادی داده شد اگرچه بسیاری از کاربران با مداخله دولت در بازار و نظارت بر بازار مخالف هستند ، اما برخی دیگر با توجه به این دلیل که نظارت باید در تمام روزهای سال انجام شود ، فقط به شب عید محدود نمی شود ، نظر مخالف دارند.

کاربری به نام حسن تأکید می کند: به نظر من در بازار پر سر و صدا در شب عید ، بازار میوه ، لباس و کالاهای مصرفی روزمره باید مهمترین اولویت مسئولان باشد. زیرا عید و سال نو روزهای تغییر ماهیت است. و زیبایی های زمان ، و مردم به این چهره زیبا احتیاج دارند. آنها همیشه زندگی دارند.

پیشنهاد شهاب تهرانی: در مورد میوه ها و سبزیجات ، ارائه حمل و نقل بار رایگان به م institutionsسسات و وزارتخانه ها برای تأمین مستقیم باغداران در شهرها تا پایان تعطیلات موثر خواهد بود.

برخی از کاربران کنترل تورم ، کاهش رشد نقدینگی و همچنین تغییر ساختارهای اقتصادی را از عوامل اصلی حل بحران می دانند. رشد بی رویه مایعات. احتباس مایع. از تورم جلوگیری شده و مشکل حل می شود.

از بین بردن مافیاها و معامله با دلالان و فروشندگان نیز از جمله این پیشنهادها است.

223223

دکمه بازگشت به بالا