اقتصادی

سرخابی­‌های پایتخت برای ورود به بازار سرمایه مراحل پایانی را پشت سر می­‌گذارند

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه سرگرمی های سرمایه حداکثر زمان خود را در چهار سال گذشته از نظر ساماندهی ، شفافیت و مستند سازی دارایی ها و دارایی ها صرف کرده اند ، می گوید: باشگاه استقلال و پرسپولیس در آخرین مراحل ورود به بازار سرمایه قرار دارند. آنها غفلت کردند

به گزارش نازک نارنجی ، به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر چهارشنبه شب در مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت تسلیت گفت. توسط سرلشکر حاج قاسم سلیمانی. جگنت ها در پایتخت پرداخت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ، تأکید کرد که باشگاه های استقلال و پرسپولیس حتی یک ریال اعتبار از منابع دولتی یا پول دولت یا مبلغی برای حق پخش تلویزیونی دریافت نکرده اند. طی چهار سال گذشته ، افزود: برانکو و دستیارانش و استقلال نیز بخش قابل توجهی از بدهی خارجی و داخلی خود را پرداخت کردند و منابع لازم را برای مدیریت آنها فراهم کردند.

وی شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و گفت: استقلال و پرسپولیس اکنون بیش از دو برابر بدهی خود را دارند و افزود: خوشبختانه بیشتر مسائل موجود در سرخابی سرمایه تعریف می شود ، به ویژه ورود به بازار سرمایه. ” اسناد مالکیت دو مجموعه شهید مرغوبکار و قرارگاه حجازی با نام استقلال بدست آمده و ثبت شده و اسناد مالکیت دو مجموعه درفشی فر و شهدای گمنام با نام صادر شده است. تخت جمشید.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت ورود باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه تأکید کرد و گفت:

وی خاطرنشان می کند: مراحل تهیه گزارشات و اسناد مختلف برای ورود این دو باشگاه در بازار سرمایه در مراحل پایانی است.

سلطانی فر ضمن فعال خواندن مجامع عمومی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ، اظهار داشت: در این مجامع ، اسناد و گزارش های مالی و مجوزهای مورد نیاز بررسی و مجوزهای لازم اخذ می شود. در شورای پذیرش

در پایان وزیر ورزش و جوانان از تلاش های مشترک در خصوص خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: حمایت همکاران من در وزارت ورزش و جوانان ، مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس ، حسابرسی سازمان و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار از ورود شما به بازار سرمایه متشکریم و امیدوارم این نشست به نتیجه مطلوبی منجر شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا