علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

با شفاف موافقت کردم ، علیرضا زالی در حاشیه تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی مدیریت بیماری های کرونا تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، با پرداختن به وضعیت ترافیک شهر طی 24 ساعت گذشته ، گفت: میزان کاهش ترافیک شهر مطابق در آمار پلیس راهور بیش از 59 درصد در آفتاب و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه تهران-شمال کاهش یافته است ، گفت: همانطور که بزرگراه تهران-قم و جنوب تهران سفر می کنند تعداد آن به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه بیشتر از محدودیت ها عبور شود ، شرایط بهتر می شود ، گفت: با کمک و تلاش نیروی انتظامی از نظارت مناسب و مستمر در محدودیت ها استفاده شد و در نتیجه ما شاهد شرایط شدیدتر هستیم در همین راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی با تمرکز بر نیروهای تلافی جویی در تهران ، این محدودیت ها را زیر نظر گرفته اند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی می تواند یک ماه و 40 روز طول بکشد ، در صورت بستری شدن در بیمارستان در حدود 3 هفته و اگر ویزیت های سرپایی بین 10 تا 14 روز وجود داشته باشد .

“مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در محیط محوری ، تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری طی 40 روز به اتمام نمی رسد ، بنابراین باید صبورانه منتظر بمانیم. ، “فرمانده مدیریت عملیات بیماری کرونا در تهران گفت. بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد در مورد ستاد ملی کرونا

زالی همچنین به برخی از پیشنهادات شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه پارلمان که در دوره بودجه بود اشاره کرد و گفت: چه زمانی پشتیبانی می شود.

وی در مورد گلایه برخی مشاغل اظهار داشت: بسیاری از آنها شکایت داشتند که بسته های حمایتی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار گرفت. مالکان تحت تأثیر کرونا نیز با بوروکراسی های متعددی روبرو هستند.

فرمانده دفتر مرکزی کرونا تهران ، که گفت بسیاری از مشاغل ، با وجود همه مشکلات ، نیروهای آنها را بهبود نمی بخشد ، گفت:

زالی عمده نگرانی مشاغل را پرداخت اجاره و برگرداندن چک ها دانست و گفت: در نامه ای به ستاد ملی تاج ، درخواست کردیم این ممنوعیت های دو هفته ای در نظر گرفته شود پرونده حقوقی ویژه معاملات تجاری بنابراین چک بازپرداخت یک استاندارد در انجام کارها نیست.

وی همچنین با اشاره به مشکل برخی ناامن های تأمین اجتماعی گفت: برخی از بیمه شدگان برای بررسی مثبت بودن آزمایش تاج خود به دفاتر مراجعه کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا ، پیشنهادها به ستاد فرماندهی ملی ارائه شد که امیدواریم آنها را تأیید کنیم. اگر فردی بیمار باشد یا آزمایش او مثبت باشد تا شغل خود را از دست ندهد یا از مشکلات سالانه رنج نبرد ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: “همچنین ، برخی از مجامع باید به صورت حضوری برگزار شود. ما از ستاد ملی کرونا می خواهیم که پیشنهاد ما را که قانونی بودن آن ادامه ندارد تأیید کند.

زالی ادامه می دهد: زمان بسیاری از مجامع به پایان رسیده است و طبق قوانین مجامع آنها باید حضور داشته باشند و آنها نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا