اقتصادی

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی

معاون حمل و نقل ، راه و شهرسازی از عدم صدور بلیط برای 700 بیمار کرونیایی در مناطق هوایی ، ریلی و جاده ای خبر داد و گفت: “سایر پروتکل های بهداشتی اعلام شده مانند ضد عفونی کننده ، فاصله اجتماعی و غیره روزانه اجرا شود. ”

شهرام آدم نژاد در گفت وگو با نازک نارنجی اظهار داشت: اجرای پروتکل های بهداشتی در همه زمینه های حمل و نقل ، از جمله زیربخش های جاده ای ، ریلی و هوایی ، روزانه و از ابتدا اجرا می شود. در ماه دسامبر ، از مسافران در مورد سفرهای داخلی و برون شهری در همه بخشهای فرعی سال شد. اجباری صدور بلیط برای مسافران منوط به اجرای این پروتکل و کلیه سیستم های خرید و فروش بلیط سفر متصل به سیستم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل تحقیق جدید در مورد وضعیت مسافران آلوده به ویروس کرونا در روز چهارشنبه هفته گذشته در منطقه راه آهن و شنبه این هفته در منطقه هوایی به پایان رسید ، افزود: از ابتدا در ماه دسامبر ، بیش از 700 مسافر آزمایش کرونا را مثبت اعلام کردند. ” و کمتر از 14 روز پس از اعلام نتایج آزمون ، هیچ بلیط صادر نشده است.

معاون وزیر حمل و نقل ، راه و شهرسازی ادامه می دهد: در زمینه ضد عفونی و گندزدایی همه بخش های حمل و نقل روزانه کنترل می شود و طبق آمار موجود ، 1،540 ترمینال ریلی مسافری ، جاده ها و پایانه ها و فرودگاههای ضد عفونی شده و 410،000 هواپیما. قطارها ، اتوبوس ها ، مینی بوس ها و پلاک های عمومی نیز ضد عفونی نشده اند.

آدم نژاد می گوید: “مشاهده مسافت اجتماعی از اولین روز اعلامیه در همه مناطق اجرا می شود ، بنابراین در منطقه ریلی با 50٪ ظرفیت مسافر انجام می شود و ابتدا در منطقه هوا ، دو ردیف آخر کابین خالی پنهان شده بود و سپس شاهد اجرای پروتکل بود. ” ما اخیراً محدودیت پذیرش 60٪ مسافر را رعایت کردیم ، جایی که صنعت هواپیمایی کشور بسیار همکاری داشته است.

وی اظهار داشت: در اجرای این پروتکل ها وزارت بهداشت ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ارتباطات همکاری لازم را انجام داده اند و هر پروتکل مورد نیاز را اجرا خواهیم کرد و آنها به ما اطلاع می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا