هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

امروزه از شنیدن اخبار ورود هواوی به مناطق جدید تعجب نمی کنیم. این شرکت قصد دارد از فرمول موفقیت آمیز مورد استفاده در صنایع مخابرات و تلفن های هوشمند در سایر صنایع استفاده کند. فرمولی مبتنی بر نوآوری مداوم و صرف هزینه های هنگفت برای تحقیق و توسعه. اینترنت اشیا ، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی سه منطقه با فناوری پیشرفته هستند که هواوی در سالهای اخیر وارد آنها شده است.

موتور الکتریکی ، موتور آینده

بزرگترین تغییر در صنعت خودرو در سالهای اخیر محبوبیت خودروهای برقی بوده است. این نوع خودروها سال ها توانایی رقابت با اتومبیل های سوختی را ندارند و سرعت ، سرعت و قدرت کمی برای کارکرد آن دارند.

باتری های مورد استفاده توسط موتور الکتریکی

اما طی دهه گذشته ، به لطف معرفی یک اصطلاح عجیب به اصطلاح “تسلا” در صنعت خودرو ، ما با خودروهای الکتریکی پیشرفته با همان سطح هزینه سرانه و بیشتر روبرو شده ایم. بهتر از سوخت اتومبیل درست است که آینده به اتومبیل های برقی و در واقع به اتومبیل هایی با سوخت جایگزین بنزین تعلق دارد.

در این صورت ، هواوی اولین موتور الکتریکی را با نام DriveOne معرفی کرد که براساس شواهدی مبنی بر داشتن بسیاری از پیشرفته ترین نام ها ساخته شده است. این موتور از 7 جز different مختلف شامل “میکروکنترلر” (MCU) ، موتور ، کاهنده جریان ، مبدل برق DC ، به همراه شارژر ، واحد توزیع نیرو و واحد مدیریت باتری تشکیل شده است. این اولین موتور Hyper-Converged در صنعت خودرو است.

این سیستم برای سهولت کار در سه زمینه طراحی شده است ، جایی که ساخت آن آسان است ، ساختار آن ساده است و آزمایش آن آسان است. این دستگاه 220 میلیمتری به فضای کمی در محور Z احتیاج دارد و بیشتر به حدود 5 متر کابل ، 3 اتصال برق و 2 لوله آب کوچکتر از رقبا نیاز دارد که باعث کاهش هزینه تولید آن تا اندازه گیری تولید انبوه.

این دستگاه در کنار سایر محصولات هواوی قرار دارد و ساخت اتومبیل های خودران و جاده های هوشمند را امکان پذیر می کند.

اتومبیل های خودران ، از خیال تا واقعیت

پیش از راه اندازی موتور الکترونیکی DriveOne ، هواوی از یک پیشرانه هوشمند و اتوماتیک به نام AutoSar رونمایی کرد. این ساختار با استفاده از اینترنت اشیا the اتومبیل را برای دسترسی به داده های محلی به بیشتر اشیا around اطراف خود متصل می کند. این داده ها ممکن است شامل میزان دقیق ترافیک در منطقه ، شرایط جوی فعلی و اخبار و رویدادهای خاص در هر منطقه باشد.

این اطلاعات به سیستم ناوبری خودرو اجازه می دهد تا بیشترین مسیر ممکن را برای راننده انتخاب کند. با دریافت اطلاعات دقیق و دقیق ، سیستم ناوبری گزینه های بهتری را با نتایج بهتر نسبت به سیستم های فعلی ناوبری که فقط به اطلاعات ترافیکی متکی هستند ، در اختیار کاربر قرار می دهد.

این نتایج با کمک هوش مصنوعی قدرتمند هواوی و الگوریتم های پیچیده و پیشرفته محاسبه و بدست آمده اند. ویژگی مهم دیگر که با کمک فناوری ها به دست آمده امکان رانندگی خودکار و بدون نیاز به راننده اتومبیل است که پیش بینی می شود از رانندگی انسان ایمن تر باشد. به این ترتیب ، وسیله نقلیه با دقت مسیر ، وسایل نقلیه و سایر موانع و واکنشها را در صورت لزوم بررسی می کند.

آنچه مسلم است ، آینده اتومبیل های الکتریکی خودران است. اگرچه مدل های زیادی از این خودروها در کشور ما وجود دارد ، اما باید منتظر حضور بیشتر و استفاده گسترده از آنها در آینده باشیم.

2121

دکمه بازگشت به بالا