اقتصادی

اوپک کارگاه انرژی و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند

اوپک کارگاه ویژه انرژی و فناوری اطلاعات را در 21 سپتامبر سال جاری (31 سپتامبر) برگزار می کند.

به گزارش نازک نارنجی ، دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد (21 سپتامبر) دومین کارگاه آموزشی انرژی و فناوری اطلاعات از طریق کنفرانس ویدیویی برگزار می شود.

هدف از این بحث تبادل اطلاعات در مورد موضوعات اصلی مربوط به فناوری انرژی و نوآوری است. رویداد امسال تعدادی از موارد مانند آینده هیدروژن هیدروژن ، دیجیتالی شدن بخش انرژی و همچنین امنیت سایبری و فناوری بلاکچین را پوشش می دهد.

چندین متخصص صنعت از کشورهای عضو اوپک ، سایر کشورهای تولیدکننده روغن و بی مصرف ، سازمانهای بین المللی و شرکتهای پیشرو جهانی دعوت شده اند تا در این شرکت شرکت کنند. کارگاه

دبیرکل اوپک گفت: “صنعت انرژی ، به ویژه بخش نفت ، همیشه به دنبال استفاده و پیشرفت فن آوری های پیشرفته برای بهبود کارایی و اثربخشی عملیات خود ، همراه با اعتبار زیست محیطی است.” محمد سانوسی بارکیندو.

وی افزود: در اوپک ، ما دائماً در حال بررسی و ارزیابی آخرین فناوری در صنعت خود و تأثیرات آن بر بخشهای مختلف از جمله زنجیره تأمین هستیم. این فناوری ها تغییرات زیادی را برای ما ایجاد کرده اند و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

این رویداد که اکنون در مرحله دوم خود قرار دارد ، بخشی از برنامه تحقیقاتی دبیرخانه اوپک است که شامل کارگاه ها و جلسات فنی است و محلی برای بحث و تبادل اطلاعات در مورد موضوعات اصلی است. در صنعت انرژی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا