۴۳۴ فرصت شغلی صنعتی در سال جاری برای قمی ها ایجاد شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اکبر ابدالی ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت که سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم علیها السلام برگزار شد، اظهار کرد: استان قم ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری صنعت گران دارد و بخش خصوص این شاکله مجوزهای لازم را برای توسعه این بخش اخذ کرده است.

رئیس سازمان صمت استان قم بیان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری ۱۰۳ پروانه بهره برداری صنعتی به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال بیش از ۴۳۴ فرصت شغلی در حوزه صنعت ایجاد شده است، ابراز کرد: ۲۰۶ جواز تأسیس واحد صنعتی نیز از دیگر دستاوردهای شش ماه اول سال ۱۴۰۳ است.

ابدالی اضافه کرد: اداره صمت همواره با تاسی بر نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، «جهش تولید» را رأس اقدامات خود قرار داده است و در صدد هستیم تا این امر توسعه پیدا کند.

رئیس سازمان صمت استان قم تصریح کرد: تخصیص ارز برای واردات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از جمله مشکلات بخش صنعت استان قم است که در این راستا با چالش های زیادی رو به رو هستیم.

وی یادآور شد: تسهیلات بانک از دیگر مشکلات بخش صنعت استان قم به شمار می رود که امسال نسبت به سال گذشته با کاهش تسهیلات مواجه بوده ایم.

ابدالی خاطرنشان کرد: تأمین انرژی برق از مهمترین چالش های صنعت است که صنعتگران و واحدهای تولیدی استان قم در سال جاری و چه بسا سالیان گذشته از این امر رضایت نداشتند.

دکمه بازگشت به بالا