عمومی

۴۷۵ هکتار به محدوده شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اضافه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی‌زاده شنبه شب در نشست با مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های این مجموعه در عرصه‌های توسعه زیرساخت‌ها و افزایش محدوده اراضی شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: با تدابیر انجام شده محدوده شهرک صنعتی ۲ بوشهر از ۴۰۰ هکتار به ۸۰۰ هکتار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه محدوده شهرک صنعتی برازجان ۷۵ هکتار افزایش یافته است گفت: در مجموع در ۲ شهرک صنعتی بوشهر ۲ و برازجان ۴۷۵ هکتار به محدوده آنها افزوده شده که نشان از تلاش مدیرعامل و کارکنان مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

استاندار بوشهر با تأکید بر گره‌گشایی از مشکلات سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: با توجه به مصوبه تخصیص ۲۰ میلیون مترمکعب گاز به‌عنوان خوراک سرمایه‌گذاری صنایع به منطقه ویژه شمال استان بوشهر از این ظرفیت برای توسعه صنایع استفاده شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: علاوه بر این سهمیه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای نفت برای توسعه صنایع پایین دستی منطقه ویژه شمال استان بوشهر مصوب شده است.

وی تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و تولیدی در سال جاری برنامه‌ریزی شود.

استاندار بوشهر از تخصیص آب مورد نیاز منطقه ویژه شمال استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۰ میلیون مترمکعب از سد چم شیر به استان بوشهر تخصیص یافته است که نیمی از این ظرفیت به منطقه ویژه شمال استان بوشهر انتقال می‌یابد.

محمدی‌زاده با تأکید بر اجرایی شدن خط انتقال آب از سد چم شیر به شهرستان دیلم و منطقه ویژه شمال استان بوشهر اضافه کرد: زیرساخت‌ها در منطقه ویژه شمال استان و شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاران توسعه یابد.

وی احیا واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی که غیرفعال و راکد است تعیین تکلیف و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود.

دکمه بازگشت به بالا