عمومی

اقدامات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر حمایت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر اظهار داشت: ما در استان بوشهر این آمادگی را داریم تا در زمینه همکاری در حوزه کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام‌های جدی و بزرگی از منظر حمایت در جهت ساخت انیمیشن و سایر برنامه‌ها مورد نیاز در حوزه کودک و نوجوان داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با رویکرد و توجه ویژه استاندار بوشهر و اقداماتی که در حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم در استان و سطح کشور در دست اجرا است، می‌توان کارهای ماندگار و بزرگی را در حوزه کودک و نوجوان انجام داد.

وی گفت: در ایام تابستان کانون پرورش فکری استان بوشهر، همه امکانات و ظرفیت‌های معنوی و مادی خود را برای فراهم‌سازی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیج کرده که این عملکرد قابل تقدیر است.

پورات یادآور شد: در حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و در راستای حمایت از کودکانی که در معرض اعتیاد هستند یا خانواده‌هایشان درگیرند در قالب آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری انجام دادیم که در مراکز کانون تحت حمایت و آموزش‌های لازم قرار گیرند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید، اظهار کرد: برای انجام کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان باید با مطالعه و برنامه‌ریزی شده در راستای آن قدم برداریم که این مطالعه و برنامه‌ریزی منجر به نتیجه مطلوب در پرورش استعدادها و علایق کودکان خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین حضور کتاب‌رسان سیار در روستاها و مراکز کم‌برخوردار استان، پخش انیمیشن‌های کانونی، بازی‌های بومی و محلی در پایگاه‌های کتابخانه سیار و اجرای برنامه‌های مشترک با کانون کارآفرینی و برگزاری کارگاه‌های متعدد فرهنگی هنری ادبی از جمله اقدامات انجام شده در استان بوشهر بوده است.

دکمه بازگشت به بالا