اقتصادی

سود وام محتکران مسکن آنلاین پردیس بالا می‌رود

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پردیس گفت: از ابتدای خرداد ، کلیه یارانه های دولت برای واحدهای مسکن آنلاین که متقاضیان آنها از تحویل واحد خودداری کرده اند حذف می شود و درآمد بانکی آنها افزایش می یابد. از 4 تا 18 درصد. ”

به گزارش نازک نارنجی ، سید مهدی هدایت در نشست خبری که از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، اظهار داشت: پس از قبول تصمیم دولت مبنی بر استفاده از منابع داخلی شرکت عمران برای تکمیل زیرساخت و واحدهای مسکن آنلاین ، از منابع ما برای تکمیل واحدها استفاده کنید. ” ما انجام دادیم.

وی افزود: به طور متوسط ​​100 میلیون تومان منابع دولتی برای تکمیل واحد ، نصب و آماده سازی واحدهای مسکن در آنلاین پردیس اختصاص داده ایم. از طرف دیگر ، تمام واحدها از وام های قرض الحسنه 4 درصد استفاده می کنند که ادامه خواهد یافت.

از فردا به بعد نرخ بهره وام های کارگزاری افزایش می یابد

در همین زمان ، هدایت به متقاضیانی که از تحویل واحدهای خود امتناع ورزند و دفترچه اقساطی را دریافت کردند ، هشدار داد: “حدود 2000 تا 3000 متقاضی ، در درجه اول کارگزاران و دلالان ، با وجود داشتن واحدهای آماده تحویل واحد ، اقدام کنند. ” چهره ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یارانه های دولت را از واحدها تنها از ابتدای ژوئن امسال حذف کنیم. نرخ سود حسابهای بانکی آنها نیز از 4٪ به 18٪ افزایش می یابد.

اسکلت برخی واحدهای مسکن ملی تراز شده است

وی در مورد آخرین تدوین برنامه اقدام ملی مسکن پردیس گفت: سهم پردیس جدید در برنامه اقدام ملی مسکن 19000 واحد است که از این تعداد 8000 واحد با همکاری اجرا می شود. 3،000 واحد با ثبت نام قرارداد دارند. از این تعداد ، 1600 واجد شرایط آماده سازی زمین و آغاز کار در اواخر ژوئن خواهند بود. واحدهای باقی مانده تا پایان سال جاری ساخته و تکمیل خواهند شد.

درآمد اولیه متقاضیان 40 میلیون تومان است

مدیرعامل مهندسی عمران پردیس گفت: قیمت هر متر مربع از واحدهای برنامه ملی اقدام مسکن در محوطه دانشگاه مطابق با آنچه که پیش از این معاون وزیر مسکن و ساخت و ساز وزارت راه و شهرسازی گفته بود بود. آنها مبلغی را پرداخت می كنند كه به پیمانكاران داده شود و پروژه ها جلوتر می روند.

ساخت مترو از اواخر ماه ژوئن آغاز می شود

وی همچنین به آخرین وضعیت پروژه در مترو تهران – پردیس اشاره کرد و گفت: “تفاهم نامه همکاری بین شرکت مهندسی عمران و اردوگاه خاتم از سال گذشته امضا شده است.” ما انتظار داریم که عملیات اجرایی تا پایان ماه ژوئن آغاز شود. هم اکنون کارگاه های مترو مجهز و آماده بهره برداری هستند.

هدایت ادامه می دهد: ایستگاه مترو پردیس 16 متر زیر زمین خواهد بود. ما با هماهنگی با رهبران نماز جمعه شهر ، مدیران شهری و مقامات محلی قصد داریم وقتی جابجایی مسجد یک ایستگاه مترو در مصلی برگزار شود.

تحویل 15،000 واحد مسکن آنلاین تا پایان تیرماه

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با توضیح درباره افزایش نرخ بهره وام به آنلاین پردیس گفت: افزایش درآمد و حذف یارانه های دولتی برای متقاضیان واقعی که قبلاً ثبت نام کرده اند و بعضی اوقات منتظر نیستند اعمال نمی شود. سالها برای ارسال واحدهای آنها. ” ما در سیستم مسکن آنلاین لیستی از کلیه متقاضیان برتر و همچنین متقاضیان خریداری شده از آنها را داریم. تا به امروز ، ما علیه کسانی که به واحدهای آنها اختصاص نیافته اند ، اقدامی نکرده ایم ، اما اقدامات خود را از فردا آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی توانیم بازی بازار سهام را در بازار دانشگاه پردیس متوقف کنیم زیرا تجهیزات لازم را نداریم. اما هدف ما دریافت یارانه مسکن آنلاین برای متقاضیان اصلی و اصیل است که سالها صبور بوده اند.

هدایت همچنین اعلام کرد: در پایان تیرماه ، 15 هزار واحد خانه مسکن مهرشاد پردیس افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا