بین الملل

حکیم: آمریکا باید به حاکمیت عراق احترام بگذارد

رهبر جریان حکمت عراق در دیدار با سفیر آمریکا در آنکارا بر نیاز به احترام သားဋ္ဌ و منافع دو کشور تاکید کرد در مذاکرات با حزب استراتژی است.

به گزارش اخبار င့္စဲြခ်က္တင္ ရြန္နစ္ပုဒ္မျ می دانید, رهبر جریان حکمت عراق در دیدار با دانشگاه تولر., U. S. رای دهندگان در بغداد بر نیاز به احترام သားဋ္ဌ و منافع دو کشور تاکید کرد در مذاکرات با حزب استراتژی است.

در این جلسه که در دفتر عقل از او در بغداد برگزار خواهد شد در دو طرف در مورد تحولات سیاسی در عراق و در نهایت منطقه است. این ကြားစ္ႏ عراق و ایالات متحده و حمایت از دولت های عمومی و مصاحبه بود.

با توجه به گزارش دفتر رسانه ای جریان از خرد انسان. حکیم در این دیدار با بیان این که ایالات متحده باید با توجه و احترام است که شما نیاز به مربوط به هشتم و علاقه دو کشور در جریان گفتگو و به ဗျူမ်ဴိးေ گفت.

رهبر جریان حکمت در پایان دعوت نامه برای کمک به دولت جدید عراق به منظور دیدار با اولویتهایش در آینده به منظور حل بحران این کشور در حال حاضر بر اهمیت انتخابات زودهنگام اجرای برنامه های دولت., این اطلاعات به نیروهای امنیتی در آماده سازی خاک مورد نیاز برای سالم و امن رقابت به منظور برگزاری انتخابات و فعال کردن از این فرصت برای رسیدن به موفقیت برای همه احزاب تاکید کرد.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا