شب‌شعر «در سوگ مهمان» در خرم‌آباد برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اعظم روانشاد ضمن تسلیت شهادت رئیس‌دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، اظهار داشت: آن شهید مجاهد و پرچم‌دار نهضت آزادی قدس شریف بود که با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بی‌تردید مهم‌ترین مسئله کنونی جهان اسلام، مسئله آزادی قدس و فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: رسالت اهالی قلم و اصحاب فکر و فرهنگ غبارزدایی از چهره حقیقت و حمایت از حقوق ملت فلسطین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه شاعران بابصیرت لرستان همواره پای‌کار انقلاب و دفاع از مظلومان بوده‌اند، افزود: به مناسبت گرامیداشت شهید القدس، «اسماعیل هنیه» شب‌شعر «در سوگ مهمان» شامگاه جمعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و انجمن قلم شعبه لرستان برگزار خواهد شد تا بار دیگر شاهد هم‌نوایی شاعران با مردم مظلوم فلسطین باشیم.

روانشاد، ضمن دعوت از عموم مردم و اهالی فرهنگ و رسانه برای شرکت در این برنامه، گفت: این شب‌شعر بعد از نماز مغرب و عشا جمعه در مسجد جوادالائمه خرم‌آباد برگزار می‌شود و ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و مداحی و شعرخوانی بسته‌های فرهنگی نیز توزیع خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا