اقتصادی

جزئیات مربوط به پرداخت و استخدام کادر پزشکی / استخدام 3،000 کارمند جدید در ماه های آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام حدود 3 هزار کارمند جدید در وزارت بهداشت در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش نازک نارنجی ، محمدباقر نوبخت در مصاحبه ای در صفحه اینستاگرام خود در مورد وضعیت پرسنل پزشکی ، درباره سؤالاتی که در مورد پرداخت فوق العاده کارمندان ویژه وزارت بهداشت اعلام شده است ، گفت: در ابتدای اسفند به همراه سایر مقالات این فصل 50٪ اضافه شده است و دستورالعمل پرداخت ذکر شده در بالا برای خدمات گرانبهای Corona آماده شده است که به زودی پرداخت می شود.

وی در مورد آزمون استخدام برای استخدام کارمندان جدید و تغییر وضعیت کارمندان شرکت و کارگران پیمانکاری ، اظهار داشت: اخیراً از دانشگاه های علوم پزشکی مطلع شده است که آنها 4000 نفر را که در کنکور پذیرفته شده اند استخدام می کنند. استخدام سال گذشته تا پایان ماه مه برای استفاده از بقیه توانایی آزمون استخدام. ” فراهم شود

نوبخت اضافه کرد: “اخیراً قراردادی برای استخدام 2280 نفر و برای 3 هزار نفر دیگر نیز امضا شده است ، پس از مطالعات لازم ، بودجه در ماه های آینده تأمین می شود و به مرور زمان استخدام می شود.”

به گفته وی ، این نیروهای معامله از بین افرادی که از آزمون قبلی سهمیه کسب کرده اند ، انتخاب خواهند شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: مشاغل موجود در سیستم بهداشت و درمان کشور متناسب با ساخت و سازها در این بخش انجام نشده است و قطعاً ابتکارهایی برای گسترش شغل در بخش بهداشت و درمان کشور خواهیم داشت.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان شرکت کارگر با وزارت بهداشت روابط کاری ندارند ، امکان تغییر وضعیت آنها وجود ندارد و اگر در آزمون استخدام رقابتی پذیرفته شوند ، امکان جذب آنها وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کارمندان پیمانکاری در سیستم مراقبت های بهداشتی کشور حداکثر 80 درصد از مزایای مندرج در فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند می شوند و تحقیقات لازم برای کارکنان انجام می شود شرکت. آنها خانه ندارند ، باید اقدامات لازم انجام شود.

نوبخت با اشاره به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تساوی حقوق بازنشستگی در سال جاری ، اظهار داشت: سال گذشته حدود 5 هزار میلیارد تومان برای تساوی اختصاص داده شد که امسال تقریباً دو برابر شده است. “. علاوه بر این 1300 میلیارد تومان برای بیمه بازنشستگی تکمیلی در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: مشکلات و کاستی های موجود در این بخش به زودی بررسی می شود و تصمیمات لازم با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در بخش بهداشت و درمان اتخاذ می شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا