بین الملل

آنکارا وب سایتهای سعودی و امارات را مسدود کرده است

ترکیه در اقدامی تلافی جویانه تعدادی از رسانه های سعودی و امارات را مسدود کرده است ، این یک شاخص جدید از افزایش تنش ها بین دو متحد عرب و آنکارا است.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی ، مقامات ترکیه چند روز پس از مسدود کردن سایتهای خبری ترکیه مانند این خبرگزاری ، بخشی از و کاملاً فیلتر سایتهای خبری تحت مدیریت عربستان یا با تأمین مالی عربستان سعودی را فیلتر کردند. مطبوعات رسمی آناتولی و سایت. تلویزیون TRT عربستان سعودی تحت الشعاع تنش ها و اختلافات سیاسی بین دو کشور قرار دارد.

در پی اعلام غیر رسمی ترکیه از جزئیات این اقدام ، پیروان سایت می گویند که آنها به بسیاری از سایت های سعودی و امارات در داخل ترکیه دسترسی ندارند.

ترکیه دو آژانس خبری رسمی ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را فیلتر کرده است که معمولاً موضوعات منفی علیه ترکیه را پوشش می دهد. آنکارا همچنین وب سایت شبکه سعودی الخباریا ، روزنامه های اوکاز ، صباح ، الریاض ، الوطن سعودی و همچنین روزنامه های البیان و الاتحاد امارات متحده عربی و همچنین سایت های العربیه را مسدود کرد. ، Sky News Arabic (با پشتیبانی امارات متحده عربی) و Independent Turkey (با پشتیبانی مالی از عربستان سعودی). .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا