بین الملل

قالیباف: در مناظره‌ها تنش ایجاد نکردم/ مشارکت، امنیت ملی و اقتدار ما است

قالیباف: در مناظره‌ها تنش ایجاد نکردم  مشارکت، امنیت ملی و اقتدار ما است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول این مناظره‌ها من هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش کار ما نیست و به دلیل منافع مردم هرگز وارد تنش نشدم. ان‌شاء‌الله روز جمعه به دست مردم پایان تنش زدایی و آغاز آسایش برای مردم است، گفت: مشارکت امنیت ملی و اقتدار ما است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (چهارشنبه ۶ تیر ماه) در اجتماع مردمی هواداران در ورزشگاه شهید شیرودی، اظهار کرد: مشارکت، اولویت اول ما است و مهم است که چه کسی را انتخاب می‌کنیم. مشارکت امنیت ملی و اقتدار ما است. امروز نقش رأی مردم عزیز که در پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند، به معنای رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در پشت خاکریزها از وطن خود، از انقلابمان و از ناموسمان دفاع کردند.

وی بیان کرد: ایران عزیزمان، نظام و انقلابمان و بدون شک راه امام و شهدا را ادامه می‌دهیم. ریشه فساد ناکارآمدی است و مطمئن باشید به لطف الهی به این نابسامانی‌ها و به این ناکارآمدی‌ها پایان خواهیم داد.

قالیباف: مسیر و حرکت آیت‌الله رئیسی را ادامه می‌دهم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز برنامه هفتم که می‌تواند پایه این تحولات باشد، آماده شده است. ما مسیر و حرکت آیت الله رئیسی را ادامه خواهیم داد. در طول این مناظره‌ها من هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش کار ما نیست و به دلیل منافع مردم هرگز وارد تنش نشدم. ان‌شاء‌الله روز جمعه به دست مردم پایان تنش زدایی و آغاز آسایش برای مردم است.

قالیباف با تأکید بر اینکه مردم این بار اجازه نمی‌دهند آب خوردن‌ را به برجام گره بزنند، ادامه داد: مردم این بار اجازه نمی‌دهند همه چیز راکد شود و کشور یک دهه منتظر نگه داشته شود.

پناهیان: اینجاییم که بگوییم عقلانیت بر نیروهای انقلابی حاکم است

حجت الاسلام پناهیان در جمع طرفداران قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی گفت: امروز ما اینجا هستیم که بگوییم عقلانیت بر نیروهای انقلابی حاکم است. امروز ما در اینجا هستیم برای آزادی ملت نه فقط برای آزادی چند عنصر حزبی و سیاسی بلکه برای آزادی کل ملت از ستم ستمگران و آزادی کل ملت از فقر و فساد تبعیض.

وی افزود: امروز ما در اینجا هستیم که بگوییم اگر بیشترین حملات را دشمنان خارجی و دوستان داخلی به قالیباف داشتند معلوم می شود او موثرترین و کارآمدترین است والله اینقدر به او هجمه نمی کردند.

در حال بروزرسانی…

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا