عمومی

خوزستان ممتازترین استان کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید جلیلی شنبه شب در جمع هواداران خود در مصلای مهدیه اهواز اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توفیق پیدا کردم در روز میلاد امام هادی (ع) در این محفل دوست داشتنی که پر از خاطرات برای من است در جمع مردم اهواز حضور پیدا کنم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خوزستان از گونه‌های مختلف، ممتازترین استان کشور است، اظهار کرد: از پیش از اسلام، دانشگاه جندی شاپور و ورود امام رضا (ع) به ایران تا دوره معاصر که از هر شهر، روستا و هر نقطه کشور، یک یادگار و عزیزی از خوزستان به سمت خدا پر کشیده است مواردی است که باعث شده خوزستان یک استان ممتاز باشد.

وی گفت: جای جای سرزمین خوزستان برای ملت ما ارزشمند است اما این تنها جنبه معنوی نیست. امروز اگر خداوند به برخی از کشورها، برخی نعمت‌ها از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و…. را داده است، امروز محیطی که خوزستان عزیز ما دارد همه نعمت‌ها را دارد.

جلیلی با اعلام اینکه امروز در یک انتخاب بزرگ هستیم، عنوان کرد: روند ۱۰ سال گذشته را مشاهده کردید، انتخابی انجام شد، افرادی آمدند و از این همه ظرفیت‌های بزرگ مادی و معنوی، برنامه‌ای که برای هشت سال و برای ملت ما داشتند این بود که صرفاً با چند توافق آن هم با دشمنان ملت، یکسری امکانات کشور و امتیازات را بدهند، از برخی حقوق ملت کوتاه بیایند و در ازای آن چیزی به دست بیاورند.

ادامه دارد…..

دکمه بازگشت به بالا