معرفی شاهکار کرید؛ Eus de Parfum of Ontus Men


یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، زیبایی و شور و شوق را همزمان یا بر روی نت های مختلف به ارمغان می آورد.

درست همانطور که یک کت و شلوار یا لباس رسمی می تواند به راحتی موقعیت و عزت اجتماعی شما را تقویت کند ، استفاده از رایحه مناسب می تواند تأثیر عمیقی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، زیبایی و شور و شوق را همزمان یا بر روی نت های مختلف به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطرهای مردانه هستند ، غالباً در این بخش مشاهده می کنند: Buyus Buyed! آنتوس یک شاهکار ماندگار در صنعت عطر خانگی کرید است و می تواند هر کسی را از هر جنسیتی راضی کند. این عطر که یک گزینه عالی اشرافی و مجلل در بازار عطر مردانه به حساب می آید ، ترکیبی جادویی از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، یاس ، مشک و وانیل را ارائه می دهد. ، در خارق العاده ترین راه ممکن ترکیب شده است. آنها شما را از لحظه اول از جهان جدا خواهند کرد!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر 2010 و به مناسبت 250 سالگی نام تجاری Creed به بازار عرضه شد. رونمایی از این عطر معروف مردانه همزمان با افتتاح فروشگاه کرید در شهر آمریکایی مونتان بود. عطر مردانه Creed Ontus که به گفته تایمز یک ترکیب فوق العاده است ، توسط تیم پدر و پسر الیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینجاست که طراحی عطرهای به کار رفته در این عطر با الهام از رزمندگان ناپلئون بناپارت انجام گرفته است و به همین ترتیب آزمایش شده است که این عطر و حتی بسته محصول مربوط به امپراتوری و پادشاهی است. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیبات Ontus از چوب توس توس استفاده می کردند. لوئیزیانا مکان برتر ناپلئون است. علاوه بر این ، یک کلاس از لوبیای سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکا ، میهن ناپلئون بناپارت ، در ترکیب این عطر فروخته شده یافت می شود.

اما شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، در بطری شیشه ای Creed Ontus یک اسب عصیانگر با سوار خود می بینید که در حقیقت نمادی از فروپاشی ناگسستنی ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات کرید و صنعت عطر در سراسر جهان بوده است. بسیاری از خانمها و آقایان در ایران آن را دوست دارند. علاوه بر این ، ماندگاری و پخش شدن رایحه زیبای این عطر مردانه باعث شده است که افراد مشهور ، مدیران و اغلب افراد شیک با وجود قیمت بالای این عطر ، تمایل زیادی برای خرید آن داشته باشند. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه Ontus قرار گرفت. اما سال بعد ، خانه عطر و لوازم خانگی Creed نه تنها بیشترین اشتباهات خود را کرد ، بلکه یک نسخه زنانه از Ontus را نیز برای طرفداران عطر زن ارائه داد.

Creed Ontus طی سالها برنده جوایز بی شماری در گروههای مختلف شده است. ترکیبات رایحه ای که انتخاب شده اند به بهترین وجه انتخاب می شوند و به طور کلی موارد زیر را شامل می شوند:

با یادداشت ها شروع کنید: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

یادداشت ها: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما غیر از این ، اگر بینی متخصص و حساس دارید ، متوجه وجود ترکیبات دیگری مانند لوبیای سیاه ، توسکا ، گل رز ، خزه بلوط و نعناع وحشی می شوید. اگرچه نظرات در مورد عطر این عطر متفاوت است ، اما بر اساس بررسی ها و نظرات افرادی که در واقع از این عطر استفاده می کنند ، Creed Ontos که قبل از سال 2013 در بازار وجود داشته است ، ارائه می دهد از وحشتناک ترین رایحه ، اما عطر و بوی خود را از دست داده است. کم کم او به میوه مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از عطر مردانه را از سال 2018 به نام Creed Ontos Clone عرضه کرده است که در واقع ادکلن است و رایحه ای دلپذیر و شیرین دارد.

طبق گفته های Creed ، Ontus یک برند سنتی و دست ساز است که از طبیعی ترین عناصر در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات با گذشت زمان می توانند کمی تغییر کنند ، به همین دلیل در سالهای اخیر مردم متوجه تغییرات جزئی در بو و حتی رنگ بطری شده اند. Ontus.

عطر Onto Creed را بخرید

قیمت بالای رایحه Creed Ontus خرید و فروش این عطر و ادکلن ادکلن را برای همه افراد جامعه غیر ممکن می کند. در نتیجه ، برخی سودجویان با ارائه محصولات کم کیفیت و باکیفیت و با قیمت پایین به دنبال فریب دادن این افراد هستند. برای خرید رایحه های Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید ، زیرا این یک محصول سلطنتی و اشرافی است و برای تجربه آن نیازی به استفاده از نسخه های تکراری یا مشابه نیست. چه برای بازدید از صفحه اینستاگرام ، چه کانال کابلی ، خروجی یا یک فروشگاه ناشناس ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که خریدهای Ontus Creed واقعی هستند! همچنین ، به دلیل قیمت بالای عطر ، برای جلوگیری از ضررهای مالی ، باید بسیار مراقب باشید و خرید خود را از یک مکان معتبر یا بسیار شایسته انجام دهید. مقامات

برای خرید عطر مردانه Ontos می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی با نمادگرایی و خدمات عالی استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از آن فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت کالا ، تجربه خرید بسیار شادتر و البته ارزان تری را با انواع جشنواره های تعطیلات و همچنین تخفیف های روزانه برای شما به ارمغان می آورد. . علاوه بر Ontus ، می توانید عطرها و ادکلن های دیگر ساخته شده توسط برند Royal Creed را نیز از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.


کلیه محتوای این سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین نازک نارنجی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا