بین الملل

هوادار؛ ناموفق با فکری، ماندگار در لیگ با شجاعی

بررسی روند تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم

هوادار؛ ناموفق با فکری، ماندگار در لیگ با شجاعی

هوادار تهران در حالی لیگ برتری باقی ماند که در هفته‌های پایانی شکست‌های سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوادار در حالی رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی را در بیست و سومین دوره لیگ برتر به خود اختصاص داد که در هفته‌های پایانی نتایج ضعیفی گرفت. 

هوادار فصل را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کرد و نتایج این تیم با نوسان همراه بود. این تیم برابر استقلال و پرسپولیس با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرد اما تا پایان هفته دوازدهم تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده بود و رضایتی از عملکرد این تیم وجود نداشت اما مدیریت باشگاه حمایت خود را از کادرفنی ادامه داد اما شکست خانگی ۵ بر صفر برابر سپاهان در هفته سیزدهم منجر به استعفای محمود فکری شد تا مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود.

شجاعی در حالی سرمربی شد که مدرک لازم را برای نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و چند هفته‌ای زمان برد تا با اخذ مدرک مدنظر سازمان لیگ، از کنار زمین شاگردانش را هدایت کند. بعد از حضور این مربی تازه کار فوتبال ایران شجاعی شوک خوبی به هوادار داد و این تیم با کسب ۴ امتیاز از دو بازی پایانی نیم فصل با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

هوادار در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری گرفت و در فاصله ۴ هفته تا پایان رقابت‌ها ۲۹ امتیازی شد تا ۱۵ امتیاز در دور برگشت کسب کرده باشد اما در ۴ دیدار آخر شکست‌های سنگینی را متحمل شد و با این وجود در رتبه سیزدهم باقی ماند.

این تیم تهرانی در جام حذفی هم نتوانست موفقیت خاصی را به دست آورد. شاگردان شجاعی در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست ۵ بر صفر برابر گل‌گهر سیرجان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا