خودروسازان گروه سایپا آرم خود را تغییر دادند
شرکتهای تابعه سایپا ، پارسخودرو ، زامیاد و سایپادیزل از گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی است ، با پیوستن به جنبش بین المللی برای تشویق مردم به حفظ فاصله اجتماعی و ماندن در خانه ، بطور موقت برندهای خود را تغییر داد.
به گزارش نازک نارنجی ، به نقل از Sipannews ، این شرکتها سعی کرده اند با ایجاد سوراخ در آرم های جدید خود ، نیاز به رعایت فاصله اجتماعی در شیوع بیماری Coronavirus و Covid-19 را یادآوری کنند.
این یک کمپین بین المللی است که توسط رانندگانی چون آئودی ، هیوندای ، مرسدس و دیگران انجام می شود.
انتهای پیام
تمام مقالات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت نازک نارنجی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.