اقتصادی

الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا برداشته شد/ چک بستگانِ درجه یک نیز پذیرفته می‌شود

معاون مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می گوید: با دستور مدیرعامل گروه سایپا و تسهیل در ثبت نام متقاضیان و هموطنان در برنامه فروش بی نظیر گروه خودروسازی سایپا ، الزامات چک های چک و موارد چک های عادی برای تسهیلات پذیرفته می شود.

به گزارش نازک نارنجی از سایپان نیوز ، مجید باقری ادامه داد: همچنین به درخواست تعداد زیادی از هموطنان عزیز ، امکان ارائه این چک به اقوام درجه یک خریدار داده می شود تا اطلاعات بیشتری را ارائه دهند. شرایط مناسب برای ثبت مصرف کنندگان واقعی. “

وی همچنین از مشتریان منتخب گروه خودروسازی سایپا خواست تا در ثبت نام طرح فروش فوق‌العاده عجله نداشته باشند.

باقری می گوید: امکان ثبت نام ، وارد کردن اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربر و رمز عبور و سپس واریز پول تا 5 ژوئن امکان پذیر است و شهروندان می توانند 24 ساعت شبانه روز این مراحل را انجام دهند.

من باید بگویم؛ در طراحی اولیه طرح فروش اتومبیل فوق الذکر مکلف به بررسی ضمانت تسهیلات به نمایندگی از خریدار و ماهیگیر بود اما گروه خودروسازی سایپا این شرط را از شرایط ثبت نام برای تسهیل مشارکت در شرکت حذف کرد. شرکای خود را افزایش داده و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

متقاضیان ثبت نام برنامه فوق الذکر از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی سایپانیوز مراجعه کنند و اطلاعیه ارتباطات سایپا را بخوانند و مرکز امور بین الملل.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا