اجتماعی

شهید رئیسی جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد

نازک نارنجی/البرز رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه شهید رئیسی رابطه رئیس و مرئوسی با اعضای دولت نداشت گفت: به رغم صمیمیت با اعضای هیات دولت در بحث پیگیری حقوق مردم محکم و استوار بود و جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد .

به گزارش نازک نارنجی، علی سلاجقه روز دوشنبه هفتم خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امام علی (ع) دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج اظهار کرد: افتخار رییس جمهور شهید این بود که خادم امام رضا (ع) بود و در نهایت در کنار ضریح ایشان آرام گرفت‌.

این مسئول با اشاره به برخی دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: این دولت از همان روزهای آغازین فعالیت خود به دنبال خدمت به مردم بود و در سیاستگذاری، نحوه ارتباطات داخلی و خارجی نفع مردم را در اولویت قرار داده است‌.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور شهید خستگی را نمی‌شناخت، بیان کرد: خوشبختانه تمام مسئولان و مدیران در دولت شهید رئیسی هم همین روحیه را دارند و کاملا بر این اعتقادند که مسئولیت چیزی جز پاسخگویی و تلاش ۲۴ ساعته نیست.

وی گفت: در دولت شهید رئیسی انتصابات مدیران اصلا جناحی نبود و کارآمدی و کارآیی در اولویت قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه در دولت رئیسی خبری از حاشیه نبود، اضافه کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم از حاشیه‌ها به دور بود و دیدیم و همین باعث شد که مقام معظم رهبری فرمودند که بعد از شهادت ایشان هم امور کشور بدون خللی پیش می‌رود.

وی همچنین با بیان اینکه شهید رئیسی رابطه رئیس و مرئوسی با اعضای دولت نداشت، گفت: به رغم صمیمیت با اعضای هیات دولت در بحث پیگیری حقوق مردم محکم و استوار بود و جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد.

سلاجقه یادآورشد: شهید رییسی به مسائل زیست محیطی حساسیت ویژه‌ای داشت و بارها و بارها بحث گردوغبار را پیگیر بود و تاکید داشت که اگر این‌مشکل نیاز به تعامل منطقه‌ای دارد اقدامات لازم باید هر چه سریعتر انجام شود.

سلاجقه یاد آورشد: به عقیده رئیس جمهور شهید، محیط زیست راس امور است و در همین راستا بود که چندین شورای عالی محیط زیست تشکیل شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشوری را از مردم در تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی شاهد بودیم، افزود: این انقلاب تا اتصال به قیام مهدی موعود (عج) خون می‌خواهد.

سلاجقه بیان کرد: مردم در سایه پرمهر ولایت فقیه ایستاده‌اند و با حضور درپای صندوق های رای انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا