استان ها

شهید رئیسی از ذخیره‌های اخلاقی جمهوری اسلامی بودند

نازک نارنجی/مازندران محمد اسلامی، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را از ذخیره های اخلاقی و ارزشی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ایشان به ارزش‌ها پایبند بودند و لحظه‌ای از حاکمیت ارزش‌ها غافل نشدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز جمعه در جلسه‌ای با نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در ساری با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای یک دامنه گسترده‌ای دارد، افزود: فناوری هسته‌ای در بخش سلامت، امنیت غذایی و محیط زیست تاثیر گذار است.

محمد اسلامی با تاکید بر اینکه تهیه سند جامع راهبردی برای سازمان مهمترین گامی بود که از ابتدای شروع دولت سیزدهم برداشتیم، خاطرنشان کرد: افق ۲۰ ساله را به تصویر کشیدیم و این سند در ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ توسط شهید آیت الله رئیسی رونمایی شد.

مازندران یکی از ۱۲ قطب تولید کشور

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با عنوان اینکه کانون‌های اصلی تولید را شناسایی کردیم، تصریح کرد: این کانون‌ها در ۱۲ قطب تهیه کردیم که یکی از این قطب‌ها استان مازندران است.

شهید رئیسی از ذخیره‌های اخلاقی جمهوری اسلامی بودند

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ درصد از محصولات غذایی کشور ضایع می‌شود بنابراین با پرتو دهی باقی مانده آفات و سموم زدوده می‌شود.

معاون رئیس جمهور با اظهار اینکه در روزهای آینده یکی از سایت‌های پرتو دهی افتتاح می‌شود، یادآور شد: تا اواسط آنلاین با مشارکت بخش خصوصی ۸ مرکز افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: اولین کار خود را در مازندران شروع کردیم و باید جهادکشاورزی مازندران پای کار بیاید.

اسلامی ذکر کرد: تصفیه شیرابه‌ها از مهمترین مباحث در محیط زیست مازندران است اما هنوز کار خاصی انجام نشده است.

شهید رئیسی از ذخیره‌های اخلاقی جمهوری اسلامی بودند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: ظرفیت دستگاه‌های پرتو دهی متفاوت است و حدودا سالانه می‌تواند ۴۰ هزار تن را پوشش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا