عمومیمطالب کسب و کار

آیا لیوان تبلیغاتی هدیه ی مناسبی برای مشتریان ماست؟

بدون شک همه ما در روز بارها و بارها از لیوان و ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر استفاده میکنیم.لیوان های تبلیغاتی میتوانند با توجه به ظاهر و شکل های مختلف و زیبایشان مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. امکان درج لوگو   چاپ برند هم بر روی انواع این لیوان ها وجود دارد، پس چه گزینه ای بهتر از این هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار که هر روزه هم مشتریان شما از آن استفاده میکنند و این باعث میشود برند چاپ شده روی لیوان دیده شود و در ذهن ها حک شود و هنگام خرید و مشارکت با شرکت شما خیلی راحت اعتماد میکنند.

لیوان ها همیشه مورد نیاز مخاطبان میباشند و آن را با خود به همه جا حمل میکنند و باعث میشود در همه ی مکان ها نام و لوگو حک شده بر روی لیوان تبلیغاتی شما دیده شود و میزان تاثیر گذاری این هدیه تبلیغاتی به مراتب بالا رود.

انواع مختلفی از چاپ ها و حک را میتوان بر روی این لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد.برای لیوان های شیشه ای و چینی و پلاستیکی معمولا از چاپ تامپو که فضای کمتری را اشغال میکند استفاده میکنند. اما اگر بخواهیم چاپ های بزرگتری را روی لیوان های تبلیغاتی ماگ و فلزی  حک کنیم از لیزر  استفاده میکنند.و برای لیوان های سرامیکی که امکان چاپ عکس و تصویر به صورت رنگی وجود دارد که اگر به صورت طراحی زیبا هم انجام شود میزان جذابیت و تاثیرگذاری اش برای تبلیغات شما چندین برابر میکند.

کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب تر است

باید در ابتدا مشخص کنیم که بودجه مورد نظری که برای هر هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته ایم چقدر است و به چه منظور و برای چه موقعی قرار است کارایی داشته باشد.از لیوان های کاغذی برای مراسم ها و همایش های و تیتراژهای بالا استفاده کرد که قطعا این هدیه یک بار مصرف است و عمر تبلیغی خیلی کوتاهی دارد.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی عمر متوسطی دارند و قیمت نسبتا ارزانی دارند.این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت چند رنگی با استفاده از چاپ تامپو دارد و میتوان براساس سفارش رنگ داخل و بیرون آن را تغییر داد و به نسبت خوبی بر روی مخاطب تاثیرگذار میگذارد اما به خاطر مواد پلاستیکی که برای ساخت این لیوان استفاده شده است از نظر بهداشتی برای مایعات گرم توصیه نمی شود.

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

  • مقرون ‌به‌ صرفه بودن
  • اگر لیوان‌ تبلیغاتی را به صورت عمده سفارش دهید، علاوه بر اینکه قیمت کل آن خیلی کمتر میشود، امکان دارد تخفیف‌های خوبی نصیبتان شود.
  • حتی اگر بخواهید یک لیوان تک رنگ چاپ کنید هم  هزینه آن خیلی نمیشود و مطمئن هستید که این لیوان دائما برند شما را تبلیغ میکند.
  • سود و بازگشت سرمایه لیوان‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر انواع تبلیغات، از جمله هزینه‌های زیاد تبلیغات در تلویزیون و رادیو، خیلی بیشتر است.
  • از دیگر مزایای این هدیه تبلیغاتی افزایش در معرض دید قرار گرفتن.
  • مهم‌ترین مزیت استفاده از لیوان تبلیغاتی این است که برند خود را با کالایی که تقریبا هر روز استفاده می‌شود، بیشتر در معرض دید مشتری‌ها و مخاطبین هدف قرار می‌دهید.
  • از آنجایی که اکثر کارکنان دوست دارند چای یا قهوه خود را در محل کار خود بنوشند، از لیوان‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برخی‌ نیز از لیوان‌های مسافرتی قابل‌حمل استفاده می‌کنند و همین باعث می‌شود افراد بیشتری لیوان تبلیغاتی شما را ببینند.
  • هرچه افراد بیشتری لوگوی شما را ببینند، مشتری‌های بیشتری به سوی شما جذب می‌شوند.
  • استفاده از لیوان تبلیغاتی بهترین راه برای جذب مشتری.
  • معمولا مدیران و صاحبان کسب و کار وقتی مناسبت های خاص نزدیک است به فکر تهیه کردن هدایای تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان جدید هستند‌‌.
  • این کار بسیار هوشمندانه است چرا که بهترین کار تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
  • هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوان بر روی آنها نام و برند شرکت خود را چاپ و به مخاطبان بسیاری هدیه کرد.
  • اگر میخواهید با قیمت مناسب بسیاری از مخطبان را جذب خود کنید لیوان های تبلیغاتی گزینه ی مناسبی برای هدیه تبلیغاتی است.

برخی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرهزینه هستند و به محض قطع کردن تبلیغات ممکن است در آن مدت نام و برند شما از ذهن ها پاک شود. برای همین استفاده از هدایای تبلیغاتی به طور مکرر مورد توجه مشتری و مخاطب قرار میگیرد باعث میشود به طور دائم نام و لوگو شما در ذهن ها بماند و برای خرید خیلی راحت اطمینان میکنند.

فکرش را بکنید برای مثال وقتی یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی سرامیکی که نام و لوگو شما بر روی آن حک شده است، با هر بار استفاده از آن مخاطب برند شما را میبیند و اگر لیوان تبلیغاتی شما با کیفیت و خاص باشد با هر بار استفاده از آن مخاطب احساس رضایت میکند و همین باعث اعتماد مخاطب به برند شما میشود و مسلما یک مشتری همیشگی و وفادار برای شما خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی از سال‌ها پیش‌تر در روند بازاریابی و پیشرفت کسب و کارها و شرکت‌های مختلف موثر بوده‌اند. امروزه با توجه به تغییر یافتن روند کاری، روند تبلیغات نیز تا حدودی دستخوش تغییر شده است. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی از سال‌های گذشته تا به امروز، لیوان‌های تبلیغاتی بوده‌اند. حتما شما نیز از این هدیه‌ها دریافت کرده‌اید یا حتی شاید خودتان برای تبلیغات لیوان‌های تبلیغاتی تدارک دیده باشید. این لیوان‌ها همان ماگ‌های ساده با نام تجاری و برند مخصوص شرکت‌ها می‌باشد.

با توجه به اینکه این نوع از لیوان‌های تبلیغاتی مدت طولانی توسط کسب و کارها استفاده شدند، اکنون جزو کلیشه‌ای ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند. بنابراین باید به فکر لیوان‌های نو و جذاب تری بود. اما این لیوان‌های تبلیغاتی مدرن و جدید چه ویژگی‌هایی دارند؟ این لیوان‌ها چه تفاوتی با ماگ‌های کلیشه‌ای قدیمی دارند؟ از کجا می توان چنین هدیه‌های تبلیغاتی جذابی را تهیه کرد؟

معرفی بسته‌های هدیه شامل لیوان تبلیغاتی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد ما در آراهنر لیوان های بسیار مدرن و جذاب‌تری را به مشتریان عزیز ارائه می‌کنیم. تفاوت‌های چشم گیر این نوع محصولات با نمونه‌های کلیشه‌ای دیگر که در بسیاری از فروشگاه‌ها موجود می‌باشد، در نمونه محصولات این بخش قابل مشاهده است. این ست‌های جذاب تبلیغاتی بی شک مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار داده و در ذهن آنان ماندگار خواهد شد.

علاوه بر دو عدد لیوان مسی، یک عدد پارچ مسی همرنگ با لیوان‌ها در این بسته قرار گرفته است. در کنار آن در دو ظرف فلزی مقداری تخم شربتی و خاکشیر نیز وجود دارد. این هدیه تبلیغاتی برای فصول گرم سال و برای درست کردن شربت‌های مختلف بسیار مناسب است. حتما با بررسی این هدیه متوجه تفاوت‌های لیوان تبلیغاتی آراهنر با سایر لیوان‌های تبلیغاتی کلیشه‌ای شده‌اید.

محصولات این بسته عبارت‌اند از:

  • یک عدد پارچ مسی
  • دو عدد لیوان مسی
  • یک بسته تخم شربتی
  • یک بسته خاکشیر
  • دو ظرف فلزی
  • بسته‌بندی چرمی

بسته هدیه

ایوار از بسته‌های هدیه تبلیغاتی است که در عین سادگی بسیار کاربردی و شیک می‌باشد. حتما روی میز کار اکثر افراد لیوان و قندان‌های نا متناسب که هر یک در گوشه‌ای قرار گرفته‌اند را مشاهده کرده‌اید. اگر شما همچنان به فکر لیوان و قندان‌های نامرتبط باشید وضعیت آشفته روی میز افراد ادامه خواهد داشت.

پس اگر می‌خواهید نظم را به مشتریان خود هدیه دهید و نشان دهید تا چه حد به نظم در روند کاری کسب و کار خود معتقد هستید، هدیه ایوار گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. ظروف مسی در ایوار  یک عدد لیوان و قندان مسی از صنایع دستی اصیل ایرانی و هنر مردمان شهر زنجان در این بسته قرار گرفته است. برای نظم بخشیدن و چشم‌نوازی بیشتر هدیه، این محصولات روی جایگاه خود بر روی استند چوبی قرار می‌گیرند.

به فکر بسته بندی هستید؟ اصلا نگران نباشید! بسته بندی مقوایی مرتب و شکیلی را نیز برای این لیوان تبلیغاتی در نظر گرفته‌ایم.

  • محصولات این بسته عبارت‌اند از:
  • یک عدد لیوان مسی دسته‌دار استوانه‌ای
  • یک عدد قندان مسی دردار
  • پایه چوبی نگهدارنده
  • بسته بندی باند رولی (مقوایی)

منبع : amazon

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا