بهترین هوش مصنوعی برای پارافریز متن به زبان های مختلف

متن نویس فارسی و انگلیسی نشونت به شما این امکان را می دهد که بدون دانلود نرم افزار رایگان متن نویسی جدید و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بنویسید و رونویسی کنید. و این نرم افزار محتوا نویسی جدید به صورت آنلاین و تحت وب در دسترس است و در بسیاری از موارد موجود است، پس از خرید گزارش های تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا سایر فرآیندهای ضروری مانند کاهش شباهت متن علمی و پژوهشی، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه بالای بازنویسی متن و سرعت پایین مطالب اشاره کرد.

متن را کلمه به کلمه با استفاده از هوش مصنوعی رونویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت، هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات مانند اصل است. این می تواند یکی از معایب این روش باشد. بنابراین، کلمات کپی نمی شوند، فقط مترادف ها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به گونه ای که هم برای انسان و هم برای ماشین منطقی باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت ذهنی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جمله ها یکسان باشد و در برخی دیگر کاملاً تغییر کند و جمله جدیدی ساخته شود اما متن اصلی یکسان باشد. ایده

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عمومی با زمان محدود برای بازنویسی روزانه متن در نظر گرفته شده است، در حالی که سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران حرفه ای است.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

تنها محدودیت برای نسخه تجاری 3000 کلمه بازنویسی در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد برنامه های روزانه وجود ندارد. در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان بازنویس متن نشونت برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان رونویسی متن متوقف می شود؟

 

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان رونویسی متن با کمک هوش مصنوعی دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

خیر. بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند خروجی عالی ارائه دهند. چرخش به تنهایی، بدون بازنویسی و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر جابجا شدند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید به محتوا فکر کنید، سعی کنید آن را  با استفاده از  ابزار بازنویسی متن سئوسل به درستی انجام دهید.

روش های تبدیل محتوا

ترجمه محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا، روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در یک نقش است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شده” پس از چرخش با این روش، “ابزار نمایش داده شده، ارائه را بازنویسی کرد”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده و هیچ بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند. .

چرخش راهی برای تغییر گذر است

به این ترتیب پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود، و به همین ترتیب، جابجایی بین پاراگراف ها انجام می شود حتی اگر ماده معنای جملات را حفظ کند، تکرار می شود. چون هیچ بازنویسی صورت نمی گیرد و تنها یک پاراگراف جابجا می شود، گوگل می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این کلمات جعلی در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی شده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته در صورت عدم انجام بازنویسی، این نوع چرخش بهترین نوع چرخش محسوب می شود. از آنجا که هر دو معنی جمله (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، این ممکن است بهترین نکته این روش باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن تا 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) را استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی می‌کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اول از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. به این معنی که هر بار که متنی را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای منحصر به فرد کردن متن خود، بهتر است چند پاراگراف را جابجا کنید یا متنی را از منابع دیگر با هر سری نوشتاری (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) جایگزین کنید. در هر صورت نمی توان اعتراف کرد که متن در حال کپی برداری است.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را پارافراسی نیز می گویند. شما می توانید با یک ابزارخلاصه آنلاین، محتوای تایپی با کیفیت بالا برای مقاله خود دریافت کنید.

 

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده در بالا انجام نشود و حتی اگر متنی را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش شانس بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع دریافت کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی را جایگزین کنید و نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که گوگل آن را در هیچ کدام تشخیص ندهد. مسیر. (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا نیاز به ویرایش یک متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به تصحیح دارد، چه رسد به متن تایپ شده. در جملات رونویسی شده، اشتباهات معنایی کوچکی را می توان در زمینه های خاص به ویژه موارد بسیار خاص یافت که با ویرایش کلی اصلاح می شود.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه بین متن بازنویسی شده و متن اصلی به عوامل بسیاری از جمله تخصصی یا عمومی بودن کار بستگی دارد. سایت های تخصصی ویژه با عبارات منحصر به فرد و غیر قابل تغییر می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی خروجی کار مشابه متن اصلی باشد). طبق تست های زیاد، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها برای استفاده موثر است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد را به همان میزان کاهش دهد.

آیا با استفاده از این ابزار می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو می باشد، البته این ابزار می تواند توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد تکرار پایان نامه ها استفاده شود. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه کپی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا به صورت رایگان و مادام العمر خدمت کاربران عزیز را ارائه دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه های زیادی نیست. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توان از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا