بهترین مدل های گل عاشقانه برای کسانی که دوستشان داریم

راهنمای خرید بهترین دسته گل‌ها برای کسانی که دوست‌شان داریم

ارسال گل در مناسبت‌های مختلف یک حرکت زیبا و لطیف است. بسیاری از گل‌ها نماد محبت، دوستی و اشتیاق هستند. بنابراین، بهترین راه برای نشان دادن میزان اهمیت یک شخص خاص برای شما هدیه دادن دسته گل یا باکس گل عاشقانه به او است. اگر مطمئن نیستید یا نمی‌دانید که بهترین گل برای هدیه به کسانی که دوست‌شان داریم کدام است، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند. در این مقاله، گل‌هایی که برای هدیه دادن به محبوب و دوست مناسب هستند را می‌خوانید.

عوامل مهم برای انتخاب دسته گل هدیه

هنگام انتخاب بهترین گل برای هدیه به دوست و شخص مورد علاقه‌ی خود، باید چندین عامل را در نظر بگیرید. برخی از این عوامل مانند هزینه و در دسترس بودن گل‌هایی که انتخاب می‌کنید، اهمیت بیشتری دارند اما باید پیام نمادین گل و شخصیت گیرنده‌ی آن را نیز در نظر بگیرید.

هزینه

برای انتخاب بهترین گل برای هدیه به دوست و فرد مورد علاقه‌تان، باید هزینه‌ی آن را هم در نظر بگیرید. به این فکر کنید که واقعا چقدر می‌توانید هزینه کنید و چه میزان هزینه برای مناسبت و رابطه‌ی شما مناسب است. فقط شما می‌توانید تعیین کنید که چقدر می‌توانید هزینه کنید.

در مراحل اولیه‌ی یک رابطه، صرف هزینه‌ای گزاف برای دسته گل ممکن است زیاده‌روی باشد. شما می‌خواهید گیرنده‌ی دسته گل را مجذوب خود کنید، نه اینکه او را بترسانید. بااین‌حال، اگر شرایط مالی شما اجازه می‌دهد، بهتر است برای هدیه دادن دسته گل در یک رابطه طولانی‌تر و تثبیت‌شده، به نشانه‌ی اهمیت دادن به نقاط عطف یا موقعیت‌های مهم رابطه به فکر تهیه‌ی دسته گل باشید.

در دسترس بودن گل از نظر آب و هوا و منطقه‌ی محل زندگی

برای خرید انواع باکس گل عاشقانه برای هدیه به دوست یا شخص مورد علاقه‌تان، باید به فصل گل مورد نظر هم فکر کنید. برخی از گل‌ها در بعضی از ماه‌های سال بهتر رشد می‌کنند. در نتیجه، قیمت کمتری دارند. برای اینکه فصل هر گل را بدانید، باید با گل‌فروش مشورت کنید. علاوه‌براین، گل‌هایی که در آب و هوای خاص شهر محل زندگی شما بهتر رشد می‌کنند، ماندگاری بیشتری دارند و در طول زمان بهتر به نظر می‌رسند.

معانی نمادین گل‌ها

پس از اینکه عوامل دیگری برای خرید بهترین گل برای هدیه به دوست را در نظر گرفتید، باید معانی نمادین گل‌هایی که می‌فرستید را در نظر بگیرید. برخی از معانی واضح و مشهور است. به عنوان مثال، رز قرمز عشق پرشور را نشان می‌دهد. برخی دیگر، مانند گل نخودی، معانی کمتر شناخته‌شده‌ای دارند. این گل نشان‌دهنده‌ی لذت و خوشبختی پایدار است.

شخصیت گیرنده‌ی دسته گل

بیشتر مردم از دریافت دسته گلی که نشان می‌دهد فردی به آن‌ها اهمیت داده، خوشحال خواهند شد، مگر اینکه کسی واقعا به گل‌ها علاقه‌ای نداشته باشد.

برای هدیه دادن دسته گل با معانی خاص، شخصیت گیرنده را در نظر بگیرید. آیا او فردی رمانتیک و سنتی است که از دریافت یک دسته گل رز یا زنبق خوشحال می‌شود؟ آیا او طبع لطیف و ملایمی دارد که برای یاس بنفش، مینا، گلایول یا گل نخودی مناسب‌تر است؟ یا شاید جسور و غیر متعارف باشد و از پرنده‌ بهشتی یا ارکیده خوشش بیاید. تمام تلاش خود را بکنید تا گل‌هایی را انتخاب کنید که با سلیقه‌ی گیرنده هماهنگ باشد.

بهترین گلها برای هدیه دادن

در ادامه لیستی از گلهای مناسب هدیه دادن رو براتون با مناسبت های قرار دادیم تا یک انتخاب عالی برای عزیزانتون داشته باشید.

1. رز قرمز

گل رز معمولا اولین گزینه‌ای است که به عنوان یک هدیه جذاب به ذهن افراد می‌رسد.گل رز بهترین نوع گل برای هدیه دادن به کسی می باشد که عاشق او هستید . یک دسته گل رز با رنگ های گوناگون معانی متفاوتی هم دارد. رز سفید به معنی فروتنی و معصومیت، گل رز زرد به معنای شادی و دوستی، گل رز صورتی قدردانی یا تحسین و گل رز بنفش نشانه ای از عاشق شدن در نگاه اول می باشد.

2. پیئونی صورتی

از دیگر گلهای مناسب هدیه دادن پیئونی هست این گل صورتی رنگ به معنای ثروت و افتخار است. این گل که به شکل مجموعه ای از شکوفه های زیبا لابه لای هم می باشد به معنای رفاه و عشقی خوب به همراه ثروت فراوان می باشد و علاوه بر اینها برای روز ولنتاین بسیار مناسب بوده و همچنین به عنوان یک هدیه ی بسیار زیبا برای 12 امین سالگرد ازدواج هم بسیار مورد استفاده می باشد.

3. لاله قرمز

گل لاله به واسطه شکل ظاهری خود نمادی از فضل و ظرافت است.لاله نشانه ای از ظرافت و فضل و بخشش می باشد ، اما لاله های قرمز نمادی از عشق کامل است.

داخل لاله که تیره می باشد نشانه ای از تجمع عشق و حرارت و شور عشق می باشد. لاله زرد نشانه ای از افکار شاد و لاله سفید نشانه ای از بخشش و لاله بنفش نماد یک خانواده ی سلطنتی می باشد که می توانید هر کدام از آنها را که مناسب می دانید به عنوان یک هدیه ی زیبا برای کسانی که دوستشان دارید انتخاب کنید.

4. بابونه سفید

گلبرگ های سفید گل بابونه نشانه ای از وفاداری و خلوص به عشق و صبر و سادگی می باشد .این یک دسته گل زیبا برای هدیه به همسر در 5 امین سالگرد ازدواج می باشد.

5. میخک قرمز

در حالی که میخک قرمز مناسب ترین گل برای روز مادر می باشد و به معنای عشق به مادر است اما باید گفت در کل به معنای تحسین عمیق عشق و محبت است.

از آنجایی که این نمونه گل به معنای عشق پاک وموفق می باشد باید گفت میخک سفید هم یک گل کاملا عاشقانه می باشد و میخک زرد هم نمادی بر رد کردن و عدم قبولی یک عشق می باشد. در ضمن گل میخک قرمز هدیه ای مناسب برای اولین سالگرد ازدواج هم می باشد.

بهترین گلها برای یک قرار عاشقانه

چشم انتظاری، هیجان و دلهره، پاسخ های طبیعی به استرس و دلهره های قرار اول هستند. برای اینکه خودتان را نشان دهید، بهترین لباستان را میپوشید، بهترین ادکلنتان را میزنید و یک دسته گل برای قرارتان تهیه می کنید. گل دادن یک رسم سنتی و رمانتیک است که کمک می کند اولین برخوردتان خوب و به یاد ماندنی باشد.

شاید انتخاب گل مناسب برای قرارتان کمی سخت باشد. بنابراین ما چند ایده برایتان آورده ایم که به شما در پروسه انتخاب گل در باکس گل عاشفانه کمک می کنند. اگر قرار عاشقانه اولتان نباشد، می توانید با اطلاعاتی که از ویژگی های شخصیتی طرفتان دارید گل را بر اساس علایق طرف مقابل انتخاب کنید و حتی با خرید اینترنتی گل کارتان را ساده تر کنید.

رز قرمز(Red Roses) برای خانم های رمانتیک

دادن رز قرمز در قرار اول اطلاعات زیادی در مورد شما به طرف مقابل می دهد. اینکه شما در جستجوی عشق هستید و از بروز احساساتتان ترس ندارید. رنگ قرمز گل رز یعنی انگیزه، تعهد عمیق و اینکه شما و طرفتان هر دو طبعتان سنتی است. گل رز همچنین مفهوم تحسین، از خود گذشتگی و احترام را میرساند. تعداد گلهای رز هم می تواند احساساتتان را بیان کند. صرف نظر از اینکه چه تعداد گل رز انتخاب کنید، رز قرمز میزان عشق شما را بیان می کند.

چند ترکیب زیر را امتحان کنید تا از واکنش طرف مقابلتان شگفت زده شوید:

*رفتن به سر قرار با یک شاخه رز قرمز یعنی عشقتان در یک نگاه بوده است.

*رز قرمز سیر یعنی آماده تعهد (رابطه جدی تر) هستید.

*دادن یک گلدان زیبا پر از رز قرمز نشان از تحسین و از خود گذشتگی شماست.

*معروفترین راه برای اینکه به کسی بگویید دوستت دارم با دادن 12 رز قرمز است.

سوسن سفید(White Lilies) برای خانم های با شخصیت

 گل سوسن سفید باید به یک خانم باشخصیت، خوش برخورد و باوقار داده شود. دادن سوسن سفید نشان میدهد که شما شخص محترم و باملاحظه ای هستید و ویژگی های منحصربه فرد و جالب طرفتان را تحسین می کنید. گلبرگ های سفید روی گل سوسن نشانه صاف و سادگی هستند در حالیکه برگهای گل سوسن نشانه تواضع هستند. سوسن سفید معانی بسیار زیادی از جمله امید و سخاوت دارد. یکی از شناخته شده ترین معانی سوسن، وفاداری است. با هدیه دادن سوسن سفید در قرار عاشقانه تان به طرفتان با او مثل یک ملکه رفتار می کنید.

*اگر میخواهید ادعای عشق یا تمایل شدید بکنید یک دسته سوسن سفید به او بدهید.

*وقتی یک شاخه گل سوسن به او میدهید، نشانه حس نجابت و وقار طرف مقابلتان است.

*اگر میخواهید طرفتان حس خاص بودن داشته باشد، هر تعداد که خواستید سوسن سفید به او بدهید تا به او بفهمانید که چقدر خاص و منحصر به فرد است.

*گل سوسن نشانه خوش ذوقی و خوش برخوردی است، پس با تقدیم آن به طرفتان ثابت کنید که این ویژگی ها را در او نیز می بینید.

*قرن هاست که گل سوسن با معنای وفاداری شناخته می شود، به مخاطب خاصتان 12 گل سوسن بدهید تا بداند که ملکه قلب شماست.

*این گل ها را می توانید از سایت های فروش اینترنتی گل مانند رزگاردن، تهیه کرده و به سراغ قرارتان روید.

گل ارکیده صورتی (Pink Orchids) مخصوص خانم های مدرن و به روز

یک خانم مدرن عاشق رنگ صورتی روشن و درخشان است. به او ارکیده صورتی هدیه دهید؛ گلی که شکوفه میزند و رشد می کند، درست مثل عشق شما که در طول زمان رشد خواهد کرد. ارکیده نیز معانی زیادی دارد؛ معصومیت، طبع زنانگی و شادمانی که انتخاب آن نشان می دهد برای طرف مقابلتان در تمام مدتی که باهم هستید، امید و آینده روشنی را پیش بینی می کنید. او نیز از این انتخاب گل شما خوشحال می شود چون با روحیه بانشاط و پرجنب و جوش او سازگار است. این فرآیند را می توانید با خرید اینترنتی گل از سایت رزگاردن ساده کنید.

*با دادن یک گلدان ارکیده صورتی در قرار عاشقانه تان به طرفتان، اولین برخوردتان را به یاد ماندنی رقم بزنید. او احساس می کند که ارزشش خیلی بیشتر از یک دسته گل است و قرارتان مدت بسیار طولانی تری در ذهنش باقی می ماند.

دکمه بازگشت به بالا