بین الملل

دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهارکرد: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشور‌های دیگر نیز حفاظت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: مدتهاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.  

امیر ایرانی تأکید کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی همچنین گفت: ان‌شاءالله دولت‌های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت‌ها بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا