فرهنگ و هنر

صدای گرم مسعود اسکویی برای همه خاطره‌انگیز است

علی بخشی‌زاده، معاون صدا از مسعود اسکویی ـ گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو ـ عیادت کرد و با آرزوی صحت و سلامتی برای او تاکید کرد: مسعود اسکویی صدای آشنا برای همه نسل‌های رادیو است.

به گزارش نازک نارنجی به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی‌زاده معاون صدا به همراه مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا و برخی دیگر از مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است. 

علی بخشی‌زاده خطاب به مسعود اسکویی گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزششان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.

صدای گرم مسعود اسکویی برای همه خاطره‌انگیز است

وی بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که هست باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است. به همین دلیل صدای آشنای او برای همه نسل‌های رادیو است‌.

معاون صدا اظهار کرد: نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویدادهایی که گویندگی‌اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی‌تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است. 

در این عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.

به گزارش نازک نارنجی، مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ـ مجری پیشکسوت چند روز پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد و پس از آن به تازگی به بخش عمومی منتقل شده است.

انتهای پیام

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا