اجتماعی

اجرای طرح عفاف و حجاب از ۲۵ فروردین در استان سمنان

نازک نارنجی/سمنان مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

نیروی انتظامی استان سمنان از برنامه ریزی فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب در شهرستان های هشت گانه این استان از شنبه پیش رو خبر داد.

در این اطلاعیه که شامگاه ۲۲ فروردین به نازک نارنجی ارسال شده آمده است: «فرماندهی انتظامی استان سمنان در راستای ارتقای حقوق شهروندی و برابر خواست و مطالبه‌ عموم شهروندان‌ برای مقابله‌ موثر با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب؛ اجرای طرح صیانت اجتماعی با حضور واحدهای متخصص و آموزش دیده از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. 

ضمن تشکر و قدردانی از مردم و عموم شهروندان که همواره در حفظ و بسطِ ارزش‌هایِ ایرانی و اسلامی همراه و همگام بوده‌اند، به معدود افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی را داشته باشند هشدار می‌دهیم که چنین رفتارهای زننده و خارج از عرفی به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.

نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرد: پلیس این استان برابر قانون با این افراد برخورد لازم و قانونی را داشته و متخلفان را به مراجع قضائی معرفی خواهد کرد.»

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا