استان ها

کمپ کوراش در بجنورد ظرفیت بین المللی شدن را دارد

نازک نارنجی/خراسان شمالی رییس فدراسیون ووشو گفت: کمپ کوراش در بجنورد ظرفیت بین المللی شدن را دارد.

صدیقی در نشست خبری که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و دبیر انجمن کوراش در ارتباط با برپایی مسابقات بین المللی کوراش در ۲۲ فروردین ماه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: قرار بر این است از این ظرفیت به وجود آمده حداکثر استفاده را داشته باشیم و بیشتر از آن استفاده کنیم.

وی افزود: این کمپ نیاز است تا با تجهیزات بیشتری مجهز شود.

صدیقی ادامه داد: خراسان شمالی در رشته کوراش دارای قهرمانان و مدال آوران زیادی است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جایگاه کوراش بهتر شده، مورد احترام بیشتری قرار گرفته و جایگاه خود را در ورزش ایران پیدا کرده است.

رییس فدراسیون وشوو با اشاره به اینکه سال جاری سال پرترافیکی برای رشته کوراش خواهد بود، گفت: امسال مسابقات بین المللی کوراش را در کشور میزبان هستیم.
وی افزود: علاوه بر آن میزبان قهرمانی بزرگسالان آسیا در رشته کوراش را خواهیم بود که در خرداد ماه آغاز و در تهران برگزار می شود و در این دور از مسابقات ۲۲ کشور آسیایی با ۳۰۰ ورزشکار، مربی و داور حضور خواهند داشت.

صدیقی ادامه داد: همچنین در حال هماهنگی برای میزبانی خراسان شمالی برای مسابقات باشگاه های جهان در رشته کوراش هستیم.

کورش خسرویار دبیر انجمن کوراش نیز در ادامه این نشست بیان کرد: مسابقات بین المللی کوراش ۲۳ فروردین ماه در گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار خواهد شد که که تعداد کشورهای شرکت کننده در این دور از مسابقات ۱۵ کشور است که در مجموع ۳۲ ورزشکار خارجی و هشت ورزشکار نیز به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: این مسابقات فردا ساعت ۱۰ صبح شروع و تا ساعت ۱۴ ادامه می یابد و فینال این مسابقات صبح روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

خسرویار گفت: یکی از اهداف برگزاری این دور از مسابقات در خراسان شمالی معرفی ظرفیت و پتانسیل های این استان است تا بتوان آن را شکوفا کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا