ورزشی

عملکرد نمایندگان لرستان در جام بین المللی شهیدان علی پناه قابل قبول بود

نازک نارنجی/لرستان رئیس هیات کشتی لرستان گفت: عملکرد نمایندگان استان در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد گرامیداشت شهیدان علی پناه قابل قبول بود.

فرید بهرامی در حاشیه‌ی برگزاری جام بین‌المللی شهیدان علی پناه به میزبانی خرم آباد، عنوان کرد: ۱۸ نماینده‌ی لرستان در این مسابقات موفق شدند ۳ مدال نقره و ۴ برنز را به دست آورند.

وی ادامه داد: انتظار ما از نمایندگان استان بیشتر بود ولی در مجموع قابل قبول بود.

رئیس هیات کشتی تصریح کرد: با ادامه‌ی برنامه‌های این چنینی برای کشتی لرستان بسیار امید داریم که تیم لرستان در نهایت جزو ۳ تیم برتر کشور و در آینده کشتی‌گیران لرستانی را روی سکوهای جهانی و المپیک ببینیم.

بهرامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری با کیفیت مسابقات بین‌المللی گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم‌آباد، گفت: هدف اصلی ما از میزبانی این مسابقات شاخص‌سازی کشتی در لرستان بود.

وی افزود: علیرغم تمامی سختی‌هایی که برگزاری مسابقات داشت اما با تلاش‌های همکارانم در هیات کشتی و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم به خوبی آن را برگزار کنیم.

رئیس هیات کشتی لرستان در پایان از پیگیری‌های استاندار لرستان و توافق رئیس فدراسیون کشتی برای برگزاری این رقابت‌ها در خرم‌آباد تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا