فرهنگ و هنر

فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم

نازک نارنجی/لرستان استاندار لرستان گفت: ما قدردان فداکارها و از خودگذشتگی‌های جانبازان هستیم.

فرهاد زیویار هشتم فروردین ماه در دیدار با حسن مرادی جانباز خبرنگار لرستانی، عنوان کرد: جانبازان برای دفاع از کشور و مردم جان خود را به خطر انداختند و همه‌ی ما قدردان آنها هستیم.

وی در خصوص ایثارگری حسن مرادی اظهار کرد: این خبرنگار جانباز برای ماموریت اطلاع رسانی خود در زمان جنگ تا ۲۰۰ کیلومتر به عمق خاک دشمن نفوذ کرد که مصداق بارز شهامت و رشادت ایشان است.

استاندار تصریح کرد: ماحصل این فداکاری‌ها این بود که این رزمنده‌ی دیروز به درجه‌ی رفیع جانبازی نائل شد و تا امروز با دردها و رنج‌های شیمیایی زمان جنگ درگیر است.

زیویار عنوان کرد: امروز به دیدار حسن مرادی آمدیم تا ضمن ابراز همدردی از ایثارهای ایشان قدردانی کنیم.

حسن مرادی اهل شهرستان خرم‌آباد و خبرنگار جانباز در جبهه‌های حق علیه باطل است که در اوان جوانی و با شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در جبهه حاضر و در عرصه‌ی اطلاع رسانی و خبرهای جنگ فعالیت کرد.

مرادی در بسیاری از عملیات های جنگ از جمله فتح المبین، کربلای ۵ و فاو حضور داشت. وی پس از بیش از ۵ سال حضور در جبهه بر اثر مواجهه با سلاح‌های شیمیایی به عنوان جانباز شیمیایی نائل شد.

حسن مرادی بیش از ۵۰۰۰ عکس و ۷۰۰۰ فیلم را از رشادت‌های رزمندگان در زمان جنگ برای بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه کرد.

او از سال ۱۳۶۱ به عنوان سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در استان منصوب و همچنان در این سمت حضور دارد.

مرادی مدتی است که به دلیل مشکلات و دردهای شیمیایی زمان جنگ بستری است.

انتهای پیام

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا