علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

گن کرستی

یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین گن هایی که خانم ها برای لباس های خود انتخاب می کنند مدل کمر کرستی و یا مدل اسکارلتی می باشد ,کرست گنی اسکارلتی ,یک بلور از جنس گن می باشدکه شما می توانید آن را زیر لباس های خود بپوشید و در مدت زمان استفاده تان از آن هیچ کسی متوجه وجود آن بر روی بدن شما نخواهد شد . اقلام همراه این مدل گن اسکارلتی عبارت است از  شورت توری , جوراب و تور بالای جوراب , بند سوتین هم رنگ گن  و بند نامرئی . که با خرید گن لاغری ست کامل لباس زیر شب عروسی خود را نیز تهیه نموده اید .

سوتین اسفنجی , فنر دار و جک دار این گن سینه ها را بسیار خوش فرم نگه می دارد . شما می توانید سوتین این گن را هم با بند همرنگ خود و هم بند نامرئی استفاده نمایید . اما علاوه بر آن در صورتی که احساس نیاز به بند سوتین نداشته باشید , یا در مواقع به تن داشتن لباس دکلته , سوتین این گن می تواند به تنهایی نیز سینه های شما را بالا و خوش فرم نگه دارد .

اگر نیازی به استفاده از گن برای نیم تنه ی بالای خود نیستید از سوتین مناسب برای زیر لباس عروس تان استفاده کنید . اگر لباس تان به گونه ای است که کاپ سوتین به آن متصل بوده و در صورت پوشیدن آن نیاز به استفاده از سوتین ندارید می توانید از چسب سینه برای محکم نگه داشتن سینه ها استفاده کنید .

چسب سینه یک چسب با قابلیت چسندگی بالا می باشد که از نوک سینه متصل می شود و سینه ها را به سمت بالا لیفت می دهد . مهم ترین ویژگی استفاده از چسب سینه حذف بند های لباس زیر برای مشخص نشدن زیر لباس می باشد . شما از این چسب سینه می توانید برای دیگر لباس های مجلسی خود و حتی لباس های پشت باز و دکلته نیز استفاده کنید .

راهنمای کوچک تر کردن بازو ها با کمک گن بازو :

همان طور که مشخث است هیچ خانمی دوست ندارد شکم و پهلو هایش از زیر لباس هایی که به تن می کند مشخص باشد ! و یا ممکن است جزو آن دسته از خانم هایی باشید که بازو های شل و آویزانی دارید و بعد از خرید یک لباس بدون آستین متوجه شده اید که بازو های تان زیر لباس ها به خوبی نشان داده نمی شود و نیاز است از یک گن بازو برای زیر لباس های تان استفاده نمایید !

یکی از بزرگ ترین مشکلات خانم ها حتی خانم هایی که اندامی متناسب دارند داشتن بازو های بزرگ و بالاتنه ای به تناسب بدن شان چاق می باشد . در گذشته هیچ راه حلی برای رفع این مشکل برای خانم ها وجود نداشت . اما امروزه خانم ها می توانند با کمک گن های لاغری مربوط به قسمت بالا تنه و بازو ها این مشکل را بر طرف نمایند .

این دسته از گن ها آستین هایی از جنس میکروفایبر و محکم دارند که سبب کوچک تر شدن و لاغر تر به نظر رسیدن بازو می شود . شما می توانید زیر لباس های تان به راحتی از این مدل گن بازو استفاده نمایید .

راهنمای خرید سوتین زنانه مناسب :

سوتین هایی مانند سوتین اسفنجی , فنر دار و جک دار سینه ها را بسیار خوش فرم نگه می دارد . اگر متوجه شدید که سینه های تان دچار شل شدگی و آویزان شده اند حتما نیاز است که از سوتین مناسب و یا یک گن فرم دهنده برای سینه ها استفاده نمایید . سوتین های جک دار به سینه های شما کمک می کند تا فرم رو به بالا داشته باشند و در طولانی مدت که از این سوتین ها استفاده می کنید سینه های تان خوش فرم و فرمی رو به بالا به خود خواهد گرفت .

اگر برای لباس تان دنبال گن لاغری هستید :

برای استفاده از  , تنها در زمانی می توانید اقدام کنید که لباس های تان دارای آستین باشد . مشخص شدن گن از زیر لباس صحنه ی خوبی به نظر نمی رسد , بنابراین سعی کنید گن لاغری تان را به گونه ای انتخاب کنید که پوشیدن گن تنها یک راز بین شما و خودتان باشد و دیگران متوجه استفاده ی شما از گن لاغری نشوند . قیمت گن لاغری زنانه بسته به موارد مختلفی از جمله جنس آن، قابلیت تنظیم اندازه، نوع و غیره می باشد.

معمولا گن های بازوی اصل در رنگ کرم به بازار عرضه می شوند و این خصوصیت را دارند که به دلیل همگن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.

بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند.

بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است. در این مطلب نکاتی برای خرید گن لاغری مردانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

برندهای معروف تولید کننده گن زنانه

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت‌های طولانی کار کند و سالم باقی بماند، بهتر است آن را از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. در این زمینه می‌توان گن زنانه اسلیم لیفت، گن زنانه کاسمارا و گن زنانه تریومف را نام برد. . این محصول علاوه بر خانم‌ها، مدل‌های مردانه نیز دارد و در تناسب اندام آنها تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.رنگ بودن با پوست بدن تان از زیر لباس مشخص نشوند . گن بازو علاوه بر بازو ها می تواند برجستگی پشت کتف و زیر سینه ها نیز بپوشاند .

 

دکمه بازگشت به بالا